۵۰ مقاله علمی دانشمند کهگیلویه و بویراحمدی در مجلات دنیا منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شهین تاج آرامش معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی این استان، گفت: تاکنون ۵۰ مقاله علمی پروفسور حسین صادقی منصورخانی از دانشمندان این استان در مجلات معتبر دنیا منتشر شده است.
 
شهین تاج آرامش افزود: برخی از تحقیقات و پژوهش‌های علمی پروفسور صادقی شامل بررسی اثرات ضدالتهاب دارو‌های ضدافسردگی، بررسی تأثیر گیاه علف چشمه بر التهاب و پارامتر‌های اکسیداتیو در بیماران همودیالیزی، بررسی اثرات مفید گیاه سنبله کرک دار و علف چشمه بر کبد و کلیه در مدل‌های حیوانی و بررسی سمی نبودن میوه بلوط در مدل‌های حیوانی است.

او بیان کرد: پروفسور صادقی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد است.
 
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروفسور صادقی یکی از پژوهشگران و فناوران عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی این استان است.

آرامش افزود: پروفسور صادقی با کسب ۱۵ رأی مثبت (تمام آرا) از هیأت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان جوان‌ترین استاد تمام این دانشگاه انتخاب و معرفی شد.
 
او بیان کرد: این پروفسور کهگیلویه و بویراحمدی اوایل امسال به عنوان استاد نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی اسنان معرفی و تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.