دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در خراسان جنوبی مدتی به دلیل شیوع کرونا تنها در بستر فضای مجازی برگزار می شد، اما تعدادی از این دوره‌ها در حال حاضر به صورت حضوری نیز برگزار می‌شود.

عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: در حال حاضر دوره‌هایی مثل چرم دوزی، تراش سنگ، تعمیرموبایل و برق که نیاز به آموزش حضوری دارند در کلاس‌های ۶ نفره در حال برگزاری هستند.

او افزود: کلاس‌های دیگری مثل آشپزی که می‌توانند در بستر فضای مجازی برگزار شوند، از زمان شیوع کرونا تاکنون به صورت مجازی در حال برگزاری هستند و علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت اداره فنی وحرفه‌ای استان اقدام به ثبت نام و شرکت در این کلاس‌ها کنند.

عرب در مورد هزینه‌ کلاس‌ها اظهار کرد: تنها مبلغ ۱۰ هزار تومان برای ثبت نام اولیه از هنرجویان دریافت می شود و هزینه دیگری برای این افراد وجود ندارد. 


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: به دلیل کمبود اعتبارات در فنی و حرفه ای، تجهیزات مورد نیاز برای کلاس ها از طریق هنرجویان تأمین می شود.

او در پایان اظهار کرد: استقبال از دوره‌های مجازی در این مدت بسیار خوب بوده، اما دوره‌های حضوری به دلیل شیوع بیماری کرونا کمترین استقبال را دارند.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار