معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره اموزش و پرورش شاهین شهر از اجرای طرح ملی لاله های روشن ویژه معرفی شهدا در شاهین شهر خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شفیعی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شاهین شهر با اشاره به تقدیم ۹ فرهنگی و ۱۰۹ دانش آموز شهید در حوزه آموزش و پرورش شاهین شهر از افتخارات این منطقه می‌باشد گفت: طرح لاله‌های روشن در سراسر کشور برگزار شد، اما در شاهین شهر با جمع آوری زندگینامه و مشخصات شهدا برگزار شد و هر مدرسه شهید محله یا روستای خود را در قالب تولید محتوای ویدئویی معرفی کرد.

او افزود: با اجرای طرح لاله‌های روشن بیش از ۷۰ اثر ارزشمند در خصوص معرفی شهدا تولید و در کانال‌های کشوری شبکه شاد منتشر شد.

شفیعی ادامه داد: کاشت ۱۱۸ نهال در بوستان سبز شهدا به یاد شهیدان والامقام دانش آموز و فرهنگی در مدارس شاهین شهر و رونمایی از پوستر ۹ شهید فرهنگی ۹ شهید دانش آموز در روز شهدا، کاشت ۱۱۸ نهال به یاد شهدا از دیگر اقدامات است.

او تصریح کرد: قرار است مدارس نیز کتابخانه‌ها و فضا‌های خود را به نام و یاد شهدا نامگذاری کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شاهین شهر گفت: در دوران کرونا بطور میانگین ۳۰ اثر فاخر فرهنگی ارائه شده است.
شفیعی ادامه داد: برای اینکه مبحث توانمندی سازی مربیان را گسترش دهیم در قالب نامگذاری هفته‌های سال اقدام کردیم، مثلا هفته مهدویت و انتظار یا دوشنبه‌های طلایی در حوزه مهدویت که با استقبال گسترده روبرو شد.

معاون اداره آموزش و پرورش شاهین‌شهر افزود: همچنین معرفی مشاغل و جزءخوانی قرآن کریم و راهکار‌های غلبه بر استرس در امتحانات از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار