شعرخوانی صابر خراسانی با آه و آهو در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان دلهای شهروندان کاشانی را یکپارچه حرم رضوی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کاشانی ها شامگاه شنبه  با استقبال بی نظیر در محل برگزاری نهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو با همایش مهدویت در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) كاشان حضور یافتند تا با درس معرفت افزایی حجت الاسلام عالی از فرهنگ انتظار مهدوی و شور و شعور معنوی اشعار زیبای صابر را بر گوش دل بنشانند.

فضای جشنواره مملو از جمعیت بود و حتی بیش از یکهزار و 500 صندلی که برای رضویون جانمایی شده بود جوابگوی استقبال انبوه کاشانی ها نبود بطوریکه جمعیت حاضر در تمام فضاهای خالی و حتی مسیر ورودی و پله ها که به شیوه ای زیبا و نورانی با لاله های روشن طلایی و گلدان های زیبا چیدمان شده بود روی پا ایستاده بودند.
جميعت ولايی و اهل بیتی زن و مرد، پیر وجوان دختر و پسر، کودک و نوجوان همه و همه حال و هوای غریبی داشتند چون کبوترانی که بدنبال دانه ای بهانه بودند تا پر وبال معنویت عقده از دل گشایند.
لطافت معرفت ناب اشعار صابر خراسانی چشمه ای از شور و شعور معنوی را از آسمان چشم کاشانی ها جاری کرد و هق هق گریه ها و لرزش شانه ها دلهای کاشانی ها را تکان داد کبوتران قلبشان را مثل کفترهای چایی گرداگرد گنبد طلایی رضوی پرواز داد.

دیشب کاشانی ها زنگ های دلشان را با تعریف کرامات رضوی از زبان صابر خراسانی با مروارید اشک سفتند و الماس قلب های شکسته آنها را در ایوان طلای صحن سقاخانه اسماعیل طلایی نشاند.
دارالمومنین ولایت مدار، متعهد و متدین کاشان که به گفته صابر خراسانی حسینیه ایران است دیشب زیباترین درس معرفت و معنویت رضوی با محوریت انتظار و مهدویت را با لحن تاثیرگذار ومنقلب کننده بچه محله امام رضا علیه السلام از گوشواره گوش جان کردند و ماندگارترین کلاس توسل و تمنا به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام اجمعین خاصه ثامن الایمه را در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره)گذراندند.

در و دیوار دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان دیشب با شعرخوانی بی نظیر صابر خراسانی زیباترین درس توسل و تمنا به محضر مقدس شمس الشموس علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام را ثبت کرد وبالاترین نمره عشق و دلدادگی را بر صحیفه دلهای کاشانی ها ضبط کرد.

شعرخوانی صابر خراسانی با المان های زیبای رضوی از جمله شمسه های منقش به "یا امام الرئوف" با تصویر زیبای گنبد و گلدسته رضوی زیباترین تابلوی نورانی را در قاب چشم می نشاند و آوایی از نقاره خانه را طنین انداز قلب ها کرد.
شعرخوانی صابر خراسانی با زیر صدایی از موسیقیایی معنوی و تاثیرگذار مثل آهنگ دلنشین گلدسته ساعت صحن انقلاب در وجود کاشانی های امام رضایی زنگ خورد و عاشقی ترین ساعت رضوی را بر صفحه دلشان ثبت کرد.

صابر خراسانی در پایان اجرای بسیار معنوی و سازنده خود و ابراز خرسندی از حضور خود در کاشان، حسینیه ایران زیباترین هدیه اش به عاشقان امام رضا علیه السلام در کاشان دعاگویی و نایب الزیاره بودن آنها در شب و روز میلاد آن حضرت در بارگاه ملایک پاسبان امام مهربانی را قول داد.

شایان ذکر است:همایش مهدویت از سری برنامه های جشن های مردمی زیر سایه خورشید در قالب نهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی و شعر خوانی صابر خراسان پنجمین شب این جشنواره به همت موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) دارالمومنین كاشان شامگاه شنبه هفتم مردادماه برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.