ریحانه سادات رئیسی گفت: بزرگ‌ترین دستاورد اخیر حجت الاسلام رئیسی برخورد با فساد به ویژه در تشکیلات قضایی بود.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ریحانه سادات رئیسی نماینده حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، درخصوص رزومه این نامزد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین دستاورد اخیر پدرم برخورد با فساد به ویژه در تشکیلات قضایی بود.

وی ادامه داد: بهترین اخلاق پدرم این است که ایشان هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند و همیشه به دنبال عدالت هستند.

نماینده حجت الاسلام رئیسی بزرگترین با بیان اینکه مهربان بودن بزرگ‌ترین نقطه قوت اوست، اظهار کرد:  نقطه ضعف آقای رئیسی هم مهربانی بیش از حد است.

وی درباره وضعیت مسکن خانواده خود گفت: سیزده سالم که بود پدرم خانه خریده و تا آن زمان اجاره نشین بودیم.

دختر این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره اقدامات حجت الاسلام رئیسی برای حقوق بانوان، گفت: او در سند تحول حقوق بانوان را بصورت جدی پیگیری کردند و در این دوسال هم که در قوه قضائیه بودند اقدامات متعددی را برای خانم‌ها انجام دادند که دوست و دشمن همه به این امر واقفند.

خانم رئیسی واژه دیوار را ذهنیت منفی مردم از پدر خود دانست و بیان کرد: تخریب‌هایی که در سال ۹۶ صورت گرفت باعث شد برخی احساس کنند او بین خانم‌ها و آقایان دیوار میکشد در حالی که او پلی ایجاد میکند که باعث پیشرفت همه اقشار جامعه خواهد شد.

او درباره خود و خواهرش بیان کرد: من در دورشته تحصیل کردم لیسانس و فوق لیسانس جامعه شناسی دارم، در کنارش هم فوق لیسانس علوم قرآن و حدیث دارم و الان هم دانشجوی دکتری دانشگاه تهران هستم. من حدود سه سال هست که تحصیل می‌کنم، خواهرم لیسانس فیزیک دارد و الان هم در حال نحصیل در مقطع کارشناسی است، مادرم دانشیار دانشگاه شهید بهشتی شاخه تعلیم و تربیت است و اندیشمند جهان اسلام شناخته شدند.

او افزود: در حال حاضر به قدری مشکلات معیشتی مردم بالاست که دانستن اینکه در خانه ما چه می‌گذرد برای مردم دردی دوا نمی‌کند و مردم صرفا در صدد دانستن برنامه نامزد‌ها هستند.

خانم رییسی تصریح کرد: پدر ابتدا که وارد قوه قضاییه شدند حقوقشان را نصف کردند.

انتهای پیام*

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
دکتر سید ابراهیم رئیسی بر خلاف همه نامزدها که گفتند به 25 الی 30 میلیون نفر ایرانی زیر خط فقر فقط یارانه هاشون رو افزایش می دهیم و پول بنزین هم بهشون می دهیم و سبد کالا هم بهشون می دهیم ایشان هیچ عدد و رقمی اعلام نکردند بنابر این مشخص است ایشان با عدالت و خردورزیشان به همه ایرانیان زیر خط فقر کمک و یاری کامل می رسانند و وضعیت مالیشون رو خوب می کنند و سفرهاشون رو بزرگ می کنند و از هر لحاظ رسیدگی می کنند و ارزانی بپا می کنند و مفاسد را نابود می کنند و برنامه جامع و عملکرد خوب برای ریل گذاری همه ایرانیان دارند از روزی که هر ایرانی متولد می شود تا روزی که از دنیا می روند را یک برنامه قوی قانونی سیستماتک پیشرفته حقوق بشرانه انسانی و اسلامی عادلانه متمدنانه بدون تبعیضگریهای مختلف جناهی و باندی و گروهی و سازمانی دارند و اجرایی و عملیاتیش می کنند انشاءالله و به حول قوه الهی خداوند جل جلاله همه محرومان و بینوایان و بیکاران و کم درآمدان مستضعفین درماندگان بیچارگان تهی دستان که بهشون از هر لحاظ ظلم و ستم و تبعیضگری روا داشته شده و به حق و حقوق انسانی حقوق بشرانشون تا کنون نرسیده اند یکپارچه با حضور حد اکثریمان پای صندوقهای رای حاضر می شویم و با رعایت همه دستورالعملهای ایمنی بهداشتی و حد فاصله فیزیکی ضد کرونایی به دکتر سید ابراهیم رئیسی عادل عدالت گستر ضد مفاسد مختلف ائتلافگرای عدالت خواه اعتدالگرای تعاملگرای خردمند بصیر انقلابی حزب اللهی جوانگرای مقتدر قدرتمند با نشاط امیدوار کننده واقعی مدیر مدبر فرهیخته نخبه کارآمد در روز 28 خرداد ماه 1400 یوم الله مستضعفین بینوایان رای خواهیم داد به کوری چشم همه ناخاله های فاسدین ضد نظام مقدس مردمی جمهوری اسلامی ایران متمدنین تمدن سازان عدالت گستران رای همه مستضعفین واقعی به سید ابراهیم رئیسی عادل خردمند بصیر عدالت گستر مردمی است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه و بصیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
عملکرد و رفتار شایسته پدر بزرگوارتان شایسته تقدیر است. او الگوی شایسته ای برای جامعه مدیران و نسل شایسته ای از رسول گرامی اسلام است.
خدا را شاکرم بخاطر وجود چنین بزرگمردان با ایمانی در وطنم و شایسته مسئولانی در کشورم و سپاسگزارم از خانواده معظم و مکرم آنها.
ارادت بنده را پذیرا باشید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
کسی که رانت انتصاب شود
هرگز نمی تواند با رانت مبارزه کند

آقازاده خانم
مگه می شه کسی که با پارتی بازی اومده باشه بتون جلو پارتی بازی را بگیره؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
من این مورد را + زدم
چرا صفر شده؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
نه والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
اردتمند وسرباز کوچک ایران زمین
۰۰:۳۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
سرکار دخترخانم رئیسی میشه بفرمائید بزرگترین دستاوردش درمبارزه با فساد چی بود؟ ایا سخنرانی هدالت عدالت کردن مبارزه بافساد کردن دستاورد محسوب میشود؟ دخترخانم بفرمائید بزرگترین دستاورد ابوی عزیزتان درطول10سال رئیس بازرسی کل کشور بجز منفعل بودن وریشه فساد را اب دادن ایا دستاوردی داشت؟ سرکارخانم 80درصد مشکلات فساد اقتصادی کشور باعث وبانی ان ابوی عزیزتان بود فقط سخنرانی میکرد اگر محکم وقاطع ورای قوی صادر میکرد الان کسی جرات اختلاس را نداشت سرکارخانم میشه بفرمائیدایا ابوی شما چند حساب بانکی درقوه قضائیه که ایت الله املی رئیس ان بود شفاف سازی کرد؟ ایا پیگیری کرد این حسابها بنام رئیس دستگاه قضا برای چی بود ودرامد ان هزینه کجامیشد؟ ایا ازدرامد این حسابها حسابرسی کرد؟ ایااین جزو مبارزه ابوی نبود ونیست صرفا چوب لای چره دولت دولتیهارا محکوم کند مبارزه محسوب میشود؟ زندانیانی که بجرم اختلاس کلان درزندان بودند وبادستور مرخصی داده شد وسپس به ازکشور گریختند جزو دستاورد بود ؟ خانم رئیسی بفرمائید درنوروز 98بخاطر کرونا83000زندانی را فله ای ازاد کند وامنیت جامعه ومردم را بخطر بندازد کارجهادی بودیا دستاورد؟سرکارخانم بفرمائید ابوی عزیزتان وقتی رئیس استان قدس بود روزانه چند دقیقه درب دفترش بروی محرومان شهر مشهد ومجاوران حضرت باز بود گره گشایی کرد؟ سرخانم شماکه اهل مشهد هستید خیابان طبرسی که مشرف به بارگاه ملکوتی امام هشتم ع هست را بخوبی میشناسیدبی زحمت 200-300متر وارد خیابان طبرسی شوید تا ببینید مجاوران حضرت ع دررفاه هستند یا درفقر؟ متاسفانه شعار بله سخنرانی خوب عالی ولی عمل صفر شمابعنوان اعضای خانواده دستاوردخاصی ازپدرعزیزتان نداشتید وگرنه بزرگترین دستاوردش را مبارزه با فساد اونم منفعل اعلام نمیکردیدسرکار خانم میشه بفرمائید اعتراضات دیماه 96مشهد مسئول وبانی ان کی بود وچرا؟
جناب رئیسی فرصت زیادی داشت تا نزد خداوند ومحرومان ومردم کشور روسفید دربیاید از روز ازل انقلاب درسن 20سالگی قاضی وکم کم پستهای بالاتر که از بازرسی کل کشور شروع شد درهمین سازمان نتوانست بخوبی اداره ومبارزه کند شاید محافظه کار بود وازترس ازدست دادن سمت سکوت اختیار کرد بهرحال ما به لباس مظلوم نمایی و.... مبارزه رای نمیدهیم ما به کارنامه رای میدهیم کارنامه حاج اقا بیشتر با تکماده بود بله هستند افراد اقلیت که وی را منجی میدانند مثل دوره اول احمدی نژاد بنده باتمام احترامی که به مسئولان ومقامات کشورم قائل هستم ایشان را هم ازنظر عمل وهم ازنظر سطح سواد اصلخ نمیدانم ایشان سخنران مذهبی ومبلغ خوب دینی هست ولی برای اداره کشور مسئولیت برای وی سنگین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
دوستی که به این نظر منفی دادی ایا کذب نوشته یا فقط به شماها گفتن فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
ایا دوستان طرفدار اقای رئیسی ازاین کامنت هموطن اگاه مومن ونقد منصفانه وسوال بی غرض از دخترخانم رئیسی اعتراضی دارند؟ یا اگر بهترازایشان مبارزه وی را میدانن بیانکنند من بنوبه خودم به این هموطن درود میفرستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد باسواد ترین و نخبه ترین مسئول ایران از اول تا اکنون بوده
و دستاوردهای بسیار او دنیا را به حیرت وا داشت که دوست و دشمن بر آن صحه می گذارند
ایران را اصلاحات غربزده و وطن فروش به گند کشیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
به گواه همه زائران و در کل شهر مقدس مشهد، در دوران مدیریت ایشان در آستان قدس رضوی بهترین خدمات به مردم و زائران ارائه شده است.
خداوند ایشان را موفق و موید فرماید و شما را هدایت نماید.
منصف باشید و در اندیشه روز حساب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
قصه گفتی
آخرین اخبار