سخنگوی ستاد انتخاباتی شورای وحدت تهران از آغاز فعالیت کمیته‌های اجرایی شورای وحدت برای انتخابات ۱۴۰۰ خبرداد.

حسن بیادی دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب خود به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی شورای وحدت تهران گفت: الحمدلله کمیته‌های اجرایی ستاد شورای عالی وحدت در بخش انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در کل استان‌های کشور شکل گرفته و روسای ستاد‌ها با ابلاغ احکامی از سوی منوچهر متکی منصوب و بصورت داوطلبانه با به کارگیری نیرو‌های مردمی با تفکر جهادی جهت تشویق و ترغیب مردم به منظور شرکت گسترده و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کردند.

او ادامه داد: شایان ذکر است که این ستاد‌ها تحت مدیریت یک قرارگاه انتخاباتی باعنوان ستاد اجرایی شورای عالی وحدت خواهد بود.

بیادی اظهار کرد: مشخصا در کلان شهر تهران در راستای تحقق اهداف و تصمیمات شورای عالی وحدت برای پرشور شدن انتخابات، ستاد بسیار فعالی با ریاست جناب آقای مرتضی طلایی تشکیل و کمیته‌های مربوطه در تمام نقاط ۲۲گانه با حضور نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی عضو در شورای وحدت فعالیت خود را برای انتخابات ریاست جمهوری برای کاندیدای منتخب خود حجةالاسلام والمسلمین جناب آقای ابراهیم رئیسی و نیز شورای شهر تهران آغاز کرده‌اند.

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی تصریح کرد: همچنین کمیته‌هایی در قالب برنامه‌ریزی و تولید محتوا و اطلاع رسانی و همچنین فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اقشار، اقوام، اصناف، بانوان، جوانان، و نیز بخش بزرگ اصناف و کارگران عزیز شکل گرفته‌اند تا با آرمانی مقدس و همدلی و هماهنگی و به دور از هرگونه تخریب رقیب حول محور جامعه روحانیت مبارز، تلاش و خدمات صادقانه و خالصانه خود را جهت انتخاباتی حداکثری تقدیم مردم شریف و سربلندی نظام اسلامی رهبر معظم انقلاب کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تعدد کاندیدا‌های اصولگرا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری توصیه اکثر دلسوزان و عقلای جبهه بزرگ اصولگرایی این است که سایر کاندیدا‌های این جریان به نفع جناب آقای رئیسی انصراف بدهند تا آرای ایشان در دور اول به حداکثر خود برسد. شک نکنید که تعداد آرای رأی دهندگان در پای صندوق و آرای جناب آقای رئیسی روز به روز در حال افزایش است.

بیادی گفت: متاسفانه رقبا و بعضی از باند‌های نفوذی این جهش را وارونه جلوه می‌دهند و به دنبال مقاصد اقتصادی و سیاسی خود هستند. وگرنه هر فردی که ضربان قلبش برای تعالی و شوکت و قدرت نظام اسلامی می‌طپد از این رویکرد مردم باید خوشحال باشد و باید به فکر رفع نواقص و امیدوار کردن مردم باشد.

وی در پایان افزود: به هر حال چنانچه حداقل ۳ نفر از کاندیدا‌های اصولگرایان پس از پایان زمان تبلیغات به نفع یک نفر که احتمال پیروزی آن بیشتر از دیگران است کناره گیری کنند، پیش بینی بنده این است که شانس پیروزی آنان به حداقل ۵۰ و حداکثر ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار