پیشکسوت فوتبال درباره بازی‌های تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی در بحرین توضیحاتی را بیان کرد.

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه بازی با تیم ملی هنگ کنگ در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال قبل از اعزام به بحرین تمرینات خوبی در جزیره کیش برگزار کردند و حمایت ویژه‌ای هم از سوی مسئولان ورزش شدند. خوشبختانه بازیکنان لژیونر در آمادگی کامل به سر می‌برند و آن‌ها نقطه اتکای تیم ملی هستند. از آن طرف، بازیکنان داخلی هم در کوران مسابقات هستند و اسکوچیچ یک تیم آماده در اختیار دارد.  

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال باید ۴ بازی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی را پیروز شود و یک تساوی هم به کارش نمی‌آید تا به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابد. اگر چه موافق حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال نبودم، اما از خط دفاع تا فوروارد، بازیکنان خوب و با استاندارد بالا در اختیار کادر فنی هستند. همه توقع دارند که تیم ملی فوتبال بتواند کامبوج و هنگ کنگ را ببرد، اما بازی با تیم‌های بحرین و عراق همیشه دردسر ساز بوده است.  

ابراهیمی بیان کرد: تیم ملی عراق در مسابقات ۲۰۱۵ باعث حذف تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی شد و از آن طرف هم تیم ملی بحرین در سال ۲۰۰۲ با شکست تیم ملی ایران باعث شد که تیم ملی به مرحله پلی آف برود و در آن مرحله برابر ایرلند باخت و به جام جهانی صعود نکرد.  

پیشکسوت فوتبال اظهار کرد: تیم ملی فوتبال با در اختیار داشتن مهره‌های داخلی و لژیونر‌ها یک گام محکم برداشته است. همچنین اگر تیم ملی به مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی راه یابد، مطمئن باشید که اسکوچیچ،  سرمربی کوچک خودش را بزرگ جلوه می‌دهد. علاوه بر این، مسابقات انتخابی جام جهانی  بدون تماشاگر است و شرایط برای همه تیم‌ها یکسان محسوب می‌شود.  

او در پایان گفت: در حال حاضر وحید هاشمیان و کریم باقری بالای سر تیم ملی فوتبال و مهره‌های ارزشمندی از لحاظ فنی هستند. امیدوارم تیم ملی فوتبال با انگیزه بالا برابر حریفان خود بازی کند و از لحاظ روحی و روانی و سیستم بازی شاهد اتفاقات خوب در  ۴ بازی پیش رو باشیم.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار