ارتقای شبکه دیتا در شهرک شهید مدنی اندیمشک

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از ارتقای شبکه دیتای adsl خانگی در مرکز تلفن کم ظرفیت شهرک مدنی از توابع شهرستان اندیمشک با نصب تجهیزات پیشرفته خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به نیاز روزافزون مردم به شبکه دیتا جهت استفاده از برنامه‌های آموزشی و انجام کار‌های بر بستر اینترنت و به منظور برقراری عدالت ارتباطی، عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن کم ظرفیت شهرک مدنی اندیمشک در دستور کار مخابرات منطقه قرار گرفت.

او افزود: عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن شهرک مدنی از توابع اندیمشک با تلاش کارشناسان متخصص دیتای مخابرات منطقه خوزستان و این شهرستان و با نصب تجهیزات بروز و پیشرفته و همچنین با نصب یک کارت ۶۴ پورت برای افزایش ظرفیت در این مرکز انجام شد و تعداد پورت‌های این مرکز به ۲۵۶ پورت افزایش یافت و مشترکان بیشتری می‌توانند از خدمات اینترنت خانگی بهره ببرند.

فلاح زاده اظهار داشت: مشترکان تلفن ثابت در شهرک مدنی می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت نام اینترنت adsl خانگی با بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام و از خدمات اینترنت بر بستر باند پهن تلفن ثابت استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.