مدیر مخابرات منطقه خوزستان از ارتقای شبکه دیتای اینترنت پهن باند در مخابرات اندیمشک با هدف خدمت رسانی به مشترکان خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه توسعه و ارتقای دیتای پهن باند اندیمشک با نصب تجهیزات جدید و برقرار کردن پورت ۱۰ گیگ بر بستر فیبر نوری انجام شد.

او هدف از این اقدام را پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات و ارتقای کیفیت با توسعه بیشتر زیرساخت‌های مخابراتی عنوان کرد و افزود: بهبود و ارتقای شبکه دیتا با تلاش کارشناسان متخصص حوزه دیتا صورت گرفت و منجر به افزایش ۵ برابری پهنای باند شبکه دیتا در این شهرستان و بهبود آن تا ۱۰ گیگ شد.

فلاح زاده با بیان اینکه اجرای عملیات توسعه و افزایش پهنای باند شبکه دیتا در این شهرستان سبب افزایش کیفیت و سرعت قابل توجه مشترکان دیتای پهن باند Adsl خانگی شده است، اظهار داشت: رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های مختلف مخابراتی یکی از استراتژی‌های منطقه است و مخابرات خوزستان با بهره گیری از تخصص و توان پرسنل خود برای تحقق این مهم همچون گذشته از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان؛ با فراهم شدن شرایط و زیرساخت‌های مخابراتی لازم برای بهره مندی مشتریان از سرویس Adsl خانگی و آمادگی لازم برای واگذاری پورت‌های جدید، متقاضیان می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت درخواست خود برای بهره مندی از خدمات و سرویس‌های مبتنی براین بستر با سرعت و بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.