مدیر مخابرات منطقه خوزستان از افزایش ظرفیت ارائه اینترنت خانگی ADSL به مشترکان در لالی با نصب تجهیزات و توسعه شبکه دیتا خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به افزایش استفاده مشترکان از شبکه دیتا برای فعالیت‌های روزانه خدماتی، آموزشی و... با هدف توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمینه ارائه خدمات مناسب و بهره مندی شهروندان در همه نقاط استان و برقراری عدالت ارتباطی در جامعه، عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن شهرستان لالی در دستورکار کارشناسان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه پروژه عملیات توسعه شبکه دیتا با تلاش کارشناسان فنی حوزه دیتا و کارکنان در مخابرات لالی و با کابل کشی و نصب ۲ عدد کارت ۶۴ پورت و افزایش ظرفیت ارائه اینترنت adsl خانگی به مشترکان جدید صورت گرفت، افزود: با توسعه فنی مخابراتی و نصب تجهیزات فنی امکان بهره مندی بیش از پیش متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت از اینترنت باند پهن (adsl خانگی) فراهم شد.

فلاح زاده اظهار داشت: متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت به منظور بهره مندی از این خدمات می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ تماس بگیرند و نسبت به ثبت نام و انتخاب بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش با شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از شبکه دیتا، و لزوم ارائه خدمات شبکه دیتای خانگی مطلوب به مردم به منطور جلب رضایتمندی، پروژه‌های مخابراتی از جمله عملیات توسعه شبکه دیتای خانگی با ارتقای باند پهن و افزایش ظرفیت ارائه دیتا در مراکز تلفن ثابت استان خوزستان با سرعت بیشتری در حال انجام است.

افزایش کیفیت در شاخص‌های شبکه برای اکثر مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات در ماه‌های اخیر محسوس بوده و نشانگر توجه ویژه مخابرات منطقه خوزستان به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیاز‌های رو به رشد مشتریان در شرایط حاضر است، ضمن اینکه با افزایش پورت‌های دیتا در لالی، ظرفیت پورت‌های آن شهرستان به ۲ هزار و ۳۰۴ پورت افزایش یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.