نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، تنها راه تغییرات به سوی وضعیت مطلوب، حضور مردم در انتخابات است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تنها بستر قانونی انتقال قدرت و اِعمال اراده مردم در جهت ایجاد تغییرات در تفکرات، سیاست‌ها و روش‌های مدیریت در جامعه‌ای پویا است.

او با بیان اینکه انتخابات فرصتی گرانبها برای چرخش نخبگان در سطوح مدیریتی از طریق بسترهای اصولی، منطقی و منطبق بر مطالبات به حق ملت است لذا باید در بسترسازی‌ها به خواست و اراده مردم به عنوان ولی نعمتان مسئولان توجه شود، افزود: وضعیت اقتصادی موجود، بخشی از مردم را نسبت به مشارکت در انتخابات تاحدودی مردد کرده و شرایط ایجاد شده به گونه‌ای است که فضای نسبتا سرد و راکدی بر جامعه حاکم کرده اما تنها راه تغییرات به سوی وضعیت مطلوب، حضور مردم در انتخابات است.

آوایی با اشاره به این نکته که طبق ماده ۵۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ناظر به مواد ۷۳ و ۷۴ اصلاح قانون تشکیلات شوراهای اسلامی کشوری که نظارت بر انتخابات شوراها را به عهده مجلس شورای اسلامی قرار داده است، تصریح کرد: به همه نامزدها، جریانات، سلیقه‌ها و اقوام شهرستان دزفول اعلام می‌کنم که از هیچ جریان، نامزد و لیست انتخاباتی حمایت نخواهم کرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی مشارکت عامه مردم در مدیریت کلان شهری و روستایی است و مردم می‌توانند با رای آگاهانه خود، مشارکت فعالانه‌ای در نحوه مدیریت محیط زندگی خود داشته باشند.

این مقام مسئول بیان کرد: امیدواریم نتایج انتخابات‌های پیش‌رو با مشارکت مردم در جهت رسیدن به وضعیت مطلوب جامعه و با رضایت ملت ایران به ویژه مردم شهرستان دزفول همراه باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.