آیت الله حیدری گفت به دولتی نیاز داریم که بر اساس تفکر الهی، حکمت حکیم انقلاب را قطب‌نمای استراتژی خود قرار دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری  نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به دولتی نیاز داریم که بر اساس تفکر الهی، حکمت حکیم انقلاب را قطب‌نمای استراتژی خود قرار دهد. به دولتی نیاز داریم که تفکر، عمل، دولتمردی و منظم کردن سیاست داخلی و خارجی را به صورت انقلابی انجام دهد.

او با بیان اینکه امیدواریم با سر کار آمدن چنین دولتی، ملت ایران مسیر پیشرفت و عزت خود را ادامه دهد و توطئه‌های دشمنان را در طوماری بپیچد و به زباله دان تاریخ بیندازد، افزود: این افق روشن پیش روی ما است به شرط اینکه در ۲۸ خردادماه امسال، حماسه بزرگی با انتخاب رئیس جمهوری قدرتمند، توانمند، عادل، فقرستیز، فسادستیز، دلسوخته و فقرکشیده انجام شود.

آیت‌الله حیدری تصریح کرد: تفاوت انتخابات امسال با انتخابات گذشته این است که بسیاری از انتخابات گذشته جنبه حزبی و فرمالیته داشتند و خروار خروار پول و میلیارد‌ها خرج می‌کردند، اما در این انتخابات خبری از این حرف‌ها نیست. سادگی، خلوص، بی‌توقعی، دغدغه‌مندی، عشق و شور از چهره‌های این افراد که در جلسه هستند، ساطع است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خوشحالم در جمع انقلابی، متعهد و پرشور خوزستانی هستم. این شور، عشق و انقلابی‌گری نخبگان و تحصیل‌کرده‌ها، در سراسر خوزستان و ایران اسلامی وجود دارد.

این مقام مسئول گفت: با وجود اینکه یکی دو ماه پیش آمار‌ها دلسردکننده بود، اما چهار پنج روز پیش مقام معظم رهبری فرمود مردم به این شخص و آن شخص کار ندارند و به عملکرد، توانمندی و اقتدار توجه می‌کنند؛ مردم زمانی که می‌بینند بین کاندیدا‌ها کسی وجود دارد که بتواند بار بلند کند، پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند و پرشور خواهند آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار