رئیس پلیس آگاهی کرمان از انهدام باند ۴ نفره سارقان مسلح و کشف سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو پارس در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان وقوع خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پژو پارس حوالی ساعت ۲۱ بیست و پنجم اردیبهشت ماه امسال در شهر کرمان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی کارآگاهان، سرکرده یک باند سرقت کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در شهر کرمان دستگیر و در روند تحقیقات پلیسی به سرقت مسلحانه خودروی پژو پارس با همدستی ۳ نفر دیگر معترف شد.

سرهنگ حسن پور تصریح کرد: در ادامه نیز سایر متهمان مرتبط با این فرد در چند عملیات جداگانه دستگیر و خودروی سرقتی به همراه ۲ قبضه سلاح ممنوعه و ۳ خودروی به کارگیری شده در انجام سرقت‌ها از مخفیگاه متهمان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مقامات قضایی و تحویل خودروی مسروقه به مالباخته بیان داشت: قطعا انهدام این باند از وقوع جرائم خشن دیگر پیشگیری موثری خواهد کرد و در ادامه با تکمیل تحقیقات، سایر سرقت‌های احتمالی و دیگر افراد مرتبط با این باند نیز کشف و دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۵:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
با گرون تر کردن خودرو دست دزدا را زیاد کردن والا کدوم دزدی به خودش زحمت می داد بابت یه پراید قراضه دوزاری اینقدر زحمت بکشه
آخرین اخبار