مدیر شبکه بهداشت ملایر با اشاره به پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا در ملایر گفت:روزانه ۵۰ تا ۱۰۰نفر برای واکسیناسیون کرونا مراجعه می‌کنند.

دکتر محسن ترکاشوند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا سبب عدم معطلی و ازدحام در مراکز واکسیناسیون و نیز تسریع در تزریق واکسن می‌شود.

او بیان کرد: پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون فرصتی برای سالمندان و شهروندانی که تمایل به واکسیناسیون در فضای عمومی ندارند، فراهم می‌کند تا واکسن خود را به صورت خودرویی در این مراکز تزریق کنند.

مدیر شبکه بهداشت ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر ۴پایگاه واکسیناسیون شهری و ۱۸ مرکز بهداشت رو ستایی دارد، افزود: در مراکز بهداشتی درمانی واقع در ۳۲ متری ولیعصر (عج)، مرکز بهداشتی  در خیابان قائم مقامی، کوچه محمدی و طبقه همکف شبکه بهداشت و درمان جنب میدان فخریه، واکسیناسیون کرونا همه روزه به جزء روز‌های تعطیل انجام می‌شود،

ترکاشوند  یادآور شد: علاوه بر این تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در روستا‌های شهرستان روز‌های یکشنبه طرح واکسیناسیون کرونا را انجام می‌دهند.

او با اشاره به تزریق ده هزار دوز واکسن کرونا در ملایر گفت: سالمندان بالای ۷۰ سال در حال تزریق واکسن کرونا هستند و به زودی واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال را در روستا‌ها آغاز خواهیم کرد.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان ملایر نسبت به اتمام واکسیناسیون تمامی افراد در معرض خطر، بیماران خاص و گروه‌های اعلام شده توسط وزارت بهداشت و درمان ظرف دو ماه آینده ابراز امیدواری کرد و گفت: تا به امروز هیچ گزارشی از عارضه تزریق واکسن در شهرستان ملایر دریافت نکردیم و امیدواریم با شروع تزریق واکسن ایرانی، تمام جمعیت شهرستان واکسینه شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا در ساختمان خاتم الانبیا (ع) دانشگاه آزاد واقع در جاده سلامت راه اندازی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.