سردار گودرزی گفت: مرزبانان علاوه بر تامین امنیت صندوق‌های اخذ رای، با حضوری پرشور در انتخابات تیری به قلب دشمن رها خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از پاسگاه‌های هنگ مرزی تایباد گفت: مرزبانان برای حفظ حدود و مرز‌های کشور و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل حضور دارند و این حضور بسیار ارزشمند است. 

او افزود: مرزبانان علاوه بر تامین امنیت صندوق‌های اخذ رای، با حضوری پرشور در انتخابات تیری به قلب دشمن رها خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به بازدید از پاسگاه‌های مرز دوغارون ادامه داد: در این بازدید‌ها توان عملیاتی واحد‌ها مورد بررسی قرار گرفت و مرزبانان از روحیه و نشاط بسیار بالایی برخوردار بودند.


بیشتربخوانید



سردار گودرزی با تاکید به حفظ این روحیه بیان کرد: نیرو‌های نظامی همان طور که به معنای واقعی ادامه‌دهنده راه رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند  باید با درک درست از این واقعیت که دشمن نباید ما را مایوس کند، همیشه با آمادگی کامل در مرز‌ها حضور پیداکنند.

فرمانده مرزبانی ناجا در جریان بازید  از مرز‌های شرقی کشور، از نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان و پروژه بهسازی و راهسازی مسیر دوغارون-اسلام قلعه بازدید کرد.

انتهای پیام//ا.چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
خدا قوت به همه مرزبانان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
ممنون از مرزبانان سرافراز