سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر دستورالعمل‌های تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را تشریح کرد.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دستورالعمل تبلیغات انتخابات در آستانه جشن ملی انتخابات ۲۸ خرداد ماه ابلاغ و در فضای مجازی منتشر شده است.

او با بیان اینکه تأکید ما به همه نامزد‌های انتخابات علاوه بر رعایت ضوابط قانونی، انجام تبلیغات با رعایت خاص شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرایط کرونایی است، افزود: فضا‌های مناسب به منظور تجمع از سوی فرمانداری و با همکاری ستاد کرونا مشخص شده که ان‌شاءالله در زمان مناسب اعلام خواهد شد و نامزد‌های انتخابات برای انجام سخنرانی تبلیغاتی خود با ضوابط مشخص شده در دستورالعمل مربوطه اقدام کنند.

بندری بیان داشت: نامزد‌های انتخابات در اطراف میدان امام بندر ماهشهر و ورودی‌های به میدان و همچنین بازار صدوقی بندر امام خمینی (ره)، باید از راه‌اندازی ستاد به منظور جلوگیری از گره ترافیکی احتمالی، خودداری کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.