مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز از انتشار فرا‌خوان ایجاد اولین فاز صنایع‌دستی در شهرک صنعتی امید البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فریدون محمد‌ی، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز گفت: پیرو رایزنی‌های انجام شده از طرف معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل با معاون فنی شرکت شهرک‌های استان اولین فاز صنایع‌دستی در البرز احداث می‌شود.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز افزود: بر این اساس شرایط ویژه‌ای برا‌ی هنرمندان و خریداران زمین ها‌ی مذکور در ابعاد مختلف (۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ متر) به منظور ساخت واحد‌های تولید‌ی در نظر گرفته شده است.

محمد‌ی گفت: بنابراین هنرمندان و صنعتگر‌ان می‌توانند به منظور ثبت نام اولیه تا پایان ساعت ادار‌ی روز سیزدهم خر‌داد ماه سال جار‌ی اقدام به ارسال مشخصات فرد‌ی، رشته‌هنر‌ی و متراژ زمین مورد نظر خود در فضا‌ی مجاز‌ی به شماره تماس ۰۹۳۳۲۰۵۳۹۱۲ کنند.

او افزود: با توجه به نزدیکی شهرک صنعتی امید البرز به تهران می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی سرمایه‌گذار‌ی تولید‌ی و صنعتی تبدیل شده و موجب شکوفایی اقتصاد‌ی و ایجاد اشتغال شود.

انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مس فروشان
۱۳:۰۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اینم یهجور پولشویی و محلی برای پس انداز روئسا هستش