مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) از تعمیر ۲ فروند شناور خدماتی با تلاش متخصصان بومی در این مجتمع بندری خبر داد.

عادل دریس مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۲ فروند شناور خدماتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بهره گیری از دانش و تخصص نیرو‌های بومی پس از انجام تعمیرات اساسی در تعمیرگاه دریایی مجتمع بندری امام خمینی (ره) مجددا به مدار بهره‌برداری بازگشتند.

او افزود: یدک‌کش احد از شناور‌های ملکی اداره کل بنادر و دریانوردی استان پس از اصلاح و تعمیر سیستم آب‌بندی هر دو محور رانش (shaft sealing) و همچنین انجام تعمیرات اساسی هر دو موتور اصلی و وینچ سینه به همت راهبر تعمیرگاه دریایی این مجتمع بزرگ بندری و با بهره‌گیری از دانش و تخصص نیرو‌های بومی تحت نظر دستگاه نظارت واحد فنی با گذراندن موفقیت آمیز تســـــت در دریا (sea trial) در چرخه عملیات قرار گرفت.

دریس اظهار داشت: شناور قیام ۵ از دیگر شناور‌های ملکی این اداره کل نیز پس از انجام تعمیرات اساسی موتور‌های رانش با اهتمام نیرو‌های متخصص و مجرب بومی شاغل تحت نظارت اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی با انجام تست موفق به چرخه عملیاتی پیوست.

مجتمع بندری امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر با اتکا به توان فنی و تخصص نیرو‌های داخلی موفق شده علاوه بر انجام تعمیرات اساسی شناور‌های ملکی خود، خدمات متنوع تعمیراتی نیز به شناور‌های سایر شرکت‌ها و سازمان‌های فعال دریایی داخل کشور ارائه کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.