معاون عمرانی استانداری خوزستان از احداث واحد تعمیر شناور‌های سبک و سنگین به مساحت ۳۰ هزار مترمربع با تصویب کارگروه زیربنایی استان در بندر ماهشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بندر ماهشهر، برآورد لازم در خصوص اجرای طرح احداث واحد تعمیر شناور‌های سبک و سنگین به مساحت ۳۰ هزار مترمربع آغاز شده است.

او با بیان اینکه طرح احداث واحد تعمیر شناور‌های سبک و سنگین به تصویب کارگروه زیربنایی استان رسیده است، اظهار داشت: با اجرای این طرح به تدریج فعالیت‌های بندری و صیادی در خوزستان به ویژه در شهرستان‌های ساحلی استان توسعه و افزایش خواهد یافت.

عبیات تصریح‌کرد: کارگروه استانی زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، آمایش سرزمین و محیط زیست در خوزستان این طرح را به‌عنوان یکی از پروژه‌های قابل توجه سرمایه‌گذاری در شهرستان ماهشهر درنظر گرفته است تا در مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع اجرا شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان بیان داشت: طی اقدامی از سوی این کارگرو، وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان که مجوز احداث دریافت کرده‌اند نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند تا موانع پیشرو به‌صورت کارشناسی رفع شود.

۲۶ هزار خوزستانی متقاضی طرح اقدام ملی مسکن هستند

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۲۶ هزار خوزستانی متقاضی طرح اقدام ملی مسکن هستند، ادامه داد: افراد واجد شرایط که پیش از این در فرآیند این طرح ثبت نام کرده اند باید با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به تکمیل مشخصات خود اقدام کنند.

به گفته عبیات، پیش‌بینی می‌شود اجرای طرح اقدام ملی مسکن که با هدف افزایش تولید مسکن و پاسخگویی به نیاز جامعه در دولت آغاز شده، بتواند در بلندمدت تغییراتی را در بازار مسکن ایجاد کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.