رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از اعمال قانون هزار و ۳۰۰ خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های شمال استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: به منظور حفظ جان رانندگان به عنوان سرمایه‌های انسانی جامعه و ارتقاء انضباط ترافیکی در استان، طرح کنترل سرعت خودرو‌های عبوری و برخورد با سرعت‌های بالا در دستور کار پلیس راه شمال استان قرار دارد.

او افزود: در این طرح و طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۰۰ خودروی دارای سرعت غیر مجاز در جاده‌های حوزه استحفاظی پلیس راه شمال استان به همت تیم‌های گشت محسوس و نا محسوس اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان بیان داشت: از این تعداد خودرو، ۱۶۲ فقره آن علاوه بر اعمال قانون، در محل استقرار تیم گشت پلیس راه، چند ساعتی توقیف شدند و پس از استراحت راننده و کاهش هیجان سرعت، اجازه تردد دریافت کردند و ۸۳ خودرو نیز به علت سرعت زیاد، علاوه بر جریمه و کسب نمره منفی در گواهینامه راننده، به پارکینگ منتقل شدند.

او تصریح کرد: سرعت غیر مجاز در جاده‌ها جزو تخلفات پرخطر و حادثه ساز محسوب شده و پلیس در کنار تذکر، راهنمایی و ارشاد و اقدامات فرهنگی در تخلفات معمول، با تمام توان با تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار