غلامعلی نژاد گفت: یک بوستان غیر مجاز حدفاصل پارک قوری گلستان و پل پنجم در بلوار ساحلی اهواز رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی غلامعلی نژاد رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: پس از آنکه شهرداری اهواز بدون کسب هیچ گونه مجوزی از سازمان آب و برق خوزستان، اقدام به احداث یک پارک (بوستان) کرد، با کسب مجوز از مقام قضائی در این باره، اقدام به رفع تصرف، قلع و قمع و آزادسازی حریم و بستر این رودخانه شد.

او افزود: این بوستان حدفاصل پارک قوری گلستان و پل پنجم در بلوار ساحلی این کلانشهر بود که شهرداری اقدام به حصار بندی در حریم روخانه کارون کرده بود.

غلامعلی نژاد بیان کرد: پیش از این عمل، با وجود اخطار‌های متعدد به شهرداری، تنها بخشی از سازه‌های ایجاد شده در این منطقه، جمع آوری شده بود و بخش بسیاری هم رفع تصرف نشد و به قوت خود باقی مانده بود.

رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان درپایان علاوه بر توصیه به افراد حقیقی و حقوقی در خصوص توجه به اخطار‌های سازمان آب و برق خوزستان، تاکید کرد: اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان، پس از صدور اخطار، در چندین نوبت، سعی در ایجاد کم‌ترین خسارت دارد، اما در صورت بی توجهی به اخطار‌ها، با اهتمام ویژه دستگاه قضا، برخورد قاطعی با برهم زنندگان حریم رودخانه‌ها و طبیعت صورت خواهد داد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.