مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر از آغاز حفر نخستین حلقه چاه نفت در میدان نفتی جفیر با استفاده از دکل ۹۴ فتح خبر داد.

سید مجید موسوی مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:شرکت ملی حفاری در همکاری و مشارکت با شرکت پژواک انرژی در مدت ٢٤ ماه، ۶ حلقه چاه توسعه‌ای در این میادین حفر و تکمیل می‌کند که حفر اولین حلقه چاه در میدان جفیر کلید خورد.

او افزود: به این منظور ۲ دستگاه حفاری سنگین ناوگان شرکت اختصاص یافته که پس از عملیاتی شدن دکل حفاری ۹۴، برنامه جابجایی دکل ۲۷ فتح نیز در دست اقدام است و امکان استقرار دستگاه حفاری سوم نیز برای شتاب بخشی در اجرای پروژه وجود دارد.

موسوی اظهار داشت: در قالب قرارداد میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت پژواک انرژی، تامین کالا و مواد با شرکت پژواک انرژی و انجام عملیات حفاری (تامین دستگاه حفاری و انجام خدمات فنی) به عهده شرکت ملی حفاری است.

پروژه طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر از جمله پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی نفت ایران است که در حوزه کاری شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به عنوان مجری طرح‌های توسعه میدان‌های نفتی غرب کارون اجرا می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.