مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نقش نیروی انتظامی در شتاب بخشی به عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز را بی بدیل توصیف کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در نشست با فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به روال معمول جابجایی هر دستگاه حفاری در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور با بکارگیری افزون بر ۱۰۰ دستگاه خودرو‌های سنگین و فوق سنگین و اکیپ‌های تخصصی صورت می‌پذیرد که با توجه به حجم و وزن محموله‌های بعضا ترافیکی، نیاز مبرم به هماهنگی، همکاری و همراهی پلیس راهور دارد.

او افزود: همکاری پلیس موجب آسان سازی تردد و متعاقب آن کوتاه شدن زمان جابجایی و در نتیجه عملیایی شدن زودهنگام دکل حفاری و تولیدی شدن چاه می‌شود که هر یک روز تسریع در انجام کار از نظر حفظ، نگهداشت و افزایش تولید و ایجاد درآمد اقتصادی برای کشور بسیار با اهمیت است.

گلپایگانی بیان داشت: از سوی دیگر ماموران خدوم نیروی انتظامی اعم از مرزبانان در مناطق مرزی و پلیس در مناطق شهری که دستگاه‌های حفاری و کارگاه‌های عملیاتی و پشتیبانی استقرار دارد هم افزایی و همکاری مطلوبی با کارکنان حراست شرکت به منظور حفاظت پرسنلی و فیزیکی و حفظ سرمایه‌های ملی دارند که جای تقدیر و قدردانی بسیار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این شرکت بزرگترین شرکت حفاری در منطقه و کشور است و به عنوان رنجیره اصلی در فرآیند تولید نفت و گاز نقش محوری عهده دار است، بر تداوم و تقویت همکاری‌ها میان این سازمان با نیروی انتظامی تاکید کرد.

در این نشست صمیمی که شماری از فرمانده هان و مسئولان نیروی انتظامی استان و مشاور مدیر عامل و سرپرست مدیریت‌های خدمات و منابع انسانی و رئیس اداره حراست شرکت نیز حضور داشتند سردار صالحی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی همه تلاش خود را در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و آسایش شهروندان و همکاری با سازمان‌ها و نهاد‌ها به کار گرفته است.

او تصریح کرد: پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان شبانه روزی در تلاش هستند تا خدمتگزاری صدیق برای مردم استان خوزستان باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.