مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۱۷ حلقه چاه‌ نفت و گاز در مناطق نفت خیز کشور از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد.

بابک زنگنه مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حفر و تکمیل ۱۷ حلقه چاه‌ نفت و گاز در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون انجام شده که از این تعداد چاه ۴ حلقه توسعه‌ای - توصیفی و ۱۳ حلقه دیگر تعمیری و تکمیلی بودند.

او با بیان اینکه از مجموع چاه‌ها ۱۵ حلقه شامل؛ ۴ حلقه توسعه‌ای - توصیفی و ۱۱ حلقه تکمیلی در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و ۲ حلقه دیگر در موقعیت شرکت نفت فلات قاره حفر و در مدار تولید قرار گرفتند، اظهار داشت: تعمیر و تکمیل چاه‌ها ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری با حفظ، نگهداشت و افزایش تولید دارد.

زنگنه هم افزایی و همکاری مستمر میان متخصصان و کارشناسان این شرکت و شرکت‌های کارفرمایی در مدت مذکور را از عوامل موثر در تکمیل ۴ حلقه چاه عنوان و تصریح کرد: بطوریکه حفاری چاه‌ها ۳۹ روز زودتر از برنامه پیش بینی شده از سوی کارفرما به پایان رسیدند.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این شرکت ۷۰ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین شامل ۶۷ دستگاه حفاری خشکی و ۳ دستگاه دریایی در تملک خود دارد، افزود: هم اکنون ۲۵ دکل حفاری این شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی خشکی کشور قرار دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.