مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با اشاره به وضعیت مطلوب آسفالت معابر اصلی شهر، گفت : امسال ۱۱۰ هزار تن آسفالت ریزی در معابر فرعی و کوچه‌های شهر خواهیم داشت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عرفان متعبد مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با اشاره به وضعت خوب آسفالت معابر اصلی شهر کرمانشاه، گفت : به جرات می‌گویم که در آسفالت معابر اصلی شهر مشکلی نداریم و اگر مشکلی گزارش شود، بلافاصله رفع می‌شود.

او گفت : در طول دو سه سال گذشته تمام مشکلات در این حوزه برطرف شده و هرجا که نیاز به روکش داشته تراش داده و بصورت اساسی ترمیم شده که تا چند سال مشکلی نداشته باشد.

این مسئول افزود: در حال حاضر مشکلات حوزه آسفالت مربوط به معابر فرعی و کوچه‌های سطح شهر است که بر اساس اولویت‌های تعیین شده آسفالت این مناطق در حال انجام است.

متعبد افزود: در آسفالت معابر فرعی و کوچه‌ها اولویت با شهرک و مناطق حاشیه نشین و قدیمی است که آسفالت آن‌ها مشکلات بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرک‌های جعفر آباد، آناهیتا، آریاشهر، چقاگلان و چقامیرزا اشاره کرد.

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه گفت: پارسال ۱۱۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر ریخته شد که عمدتا با محوریت آسفالت و روکش و لکه گیری معابر همین شهرک‌های حاشیه نشین صورت گرفت.

متعبد افزود: برای امسال هم ۱۱۰ هزار تن آسفالت ریزی در معابر و کوچه‌های شهر برنامه ریزی شده که از فروردین ماه فعالیت در این حوزه شروع شده است.

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با اشاره به روند کند کار آسفالت و روکش معابر شهر گفت: با توجه به فعالیت اصولی و دقیق در این حوزه کار به کندی در حال انجام است، چرا که باید بگونه‌ای کار شود که تا چند سال مشکل دوباره‌ای ایجاد نشود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.