در بسته انتخابات ۱۴۰۰ به مهمترین و داغ‌ترین خبر‌های انتخاباتی در استان چهار محال و بختیاری پرداخته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در بسته انتخابات ۱۴۰۰ به مهمترین و داغ‌ترین خبر‌های انتخاباتی پرداخته شده است.

  • هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالار‌های پذیرایی و سالن‌های ورزشی ممنوع است. 

 

  • انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شهرکرد و لردگان به‌صورت کامل الکترونیکی برگزار می‌شود و با این روش می‌توان از بروز تخلف‌های انتخاباتی جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید


  •  اختصاص تعرفه رای‌گیری در روش الکترونیکی از طریق شناسایی هویت افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات با ارائه اثرانگشت مطابق با اطلاعات شناسنامه‌ای و کدملی انجام و در این صورت از بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

 

  • بر اساس دستورالعمل‌انتخاباتی ستاد ملی مقابله با کرونا، تعداد حوزه‌های رأی‌گیری افزایش یافته‌است. بر اساس این دستورالعمل، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات و انعکاس بیشتر برنامه‌های هر یک از نامزد‌ها و مشارکت حداکثری در سایه حفظ سلامت اجتماعی، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برای همه افراد مرتبط با انتخابات، الزامی است.

 

  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای با حساسیت پیگیری شود.اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در هر شعبه اخذ رای در استان ۲۲ نفر عوامل برگزاری انتخابات حضور دارند از این رو باید فضای شعب به گونه‌ای تجهیز و انتخاب شود که پروتکل‌های بهداشتی در آن به خوبی رعایت شده باشد.
    عباسی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: حدود یک هزار شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است و ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی در استان در برگزاری انتخابات مشارکت دارند به همین دلیل باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این شعب به خوبی رعایت شود.
    او تصریح کرد: در شهرستانی که در تجمعات انتخاباتی، تخلفاتی اعم از بهداشتی و تبلیغاتی انجام شود، بخشدار و فرماندار باید گزارش آن را به ستاد انتخابات ارائه دهد.
    عباسی خاطر نشان کرد: در مناطقی که احتمال می‌رود خاموشی داشته باشیم و زمان اخذ رای در روز انتخابات تمدید شود، تجهیزات لازم و به ویژه ژنراتور تامین شود.

انتهاای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار