شرکت توئیتر اعلام کرد که درحال بررسی درخواست کاربران برای دریافت تیک آبی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها هشت روز پس از اعلام مجدد راه اندازی روند تأیید Bluecheck و یا همان تیک آبی معروف توئیتر که برای مدت زمان طولانی متوقف شده بود ،این شرکت  روز جمعه اعلام کرد که متأسفانه، با درخواست‌های زیادی برای دریافت تیک آبی توئیتر مواجه شده‌ایم و تا اطلاع ثانوی و بطور موقت از درخواست کاربران چشم پوشی می‌کنیم تا اوضاع به روال قبل برگردد.

این شرکت گفت: "ما درتلاش برای تأیید موارد ارسال شده هستیم. بنابراین شرکت باید با این درخواست‌ها موافقت کند و در عین حال موارد دیگر را بپذیرد در حالی که موارد ارسالی را نیز بررسی می کنیم و خبر خوب برای کاربران این است که به زودی درخواست ها را دوباره باز خواهیم کرد!"

آیا Bluecheck یا تیک آبی برای کاربران راه اندازی می‌شود؟

ممنوعیت درخواست برای دریافت تیک آبی از زمان شروع دولت ترامپ

 توئیتر از زمان شروع دولت ترامپ  به افراد اجازه نمی داد که برای تأیید در سراسر سایت درخواست دهند. در ماه دسامبر ، این شرکت قوانین جدیدی را برای روند تأیید تیک آبی توئیتر افراد به کار برد. روزنامه نگاران ، افراد مشهور ، مقامات دولتی ، فعالان و سایر شخصیت های اینترنتی قابل شناسایی عمومی باید سریعاً تأیید شوند، با این حال این افراد برای شناسایی بیشتر ما و معرفی خود باید شواهدی مبنی بر شناسه دولتی، مدیرعامل شرکت، و یا مشخصات حرفه‌ای که به عنوان دسته اجتماعی فرد اشاره می‌کند لازم است و توئیتر با این شناسه‌ها افراد و درخواستشان را برای تیک آبی مورد بررسی قرار می‌دهد.

هنوز هیچ صحبتی از طرف شرکت در مورد زمان بازگشایی این روند برای متقاضیان جدید وجود ندارد ، هرچند که  فرد باید یک تعهد قانونی برای دریافت این تیک به توئیتر بدهد که در نهایت این اتفاق خواهد افتاد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.