مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: خدمات حضوری کتابخانه‌های عمومی در مناطق نارنجی استان از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رقیه دوست فاطمی ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: با اعلام معاونت توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از صبح امروز شنبه ۸ خرداد، کتابخانه‌های عمومی فعال در مناطق نارنجی کرونایی، خدمات خود را به صورت حضوری به اعضا و مراجعان ارائه می‌دهند.

او افزود: با توجه به رنگ‌بندی کرونایی نقاط مختلف کشور و براساس تمهیدات اندیشیده شده از سوی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد، امکان ارائه خدمات امانت کتاب به اعضای کتابخانه‌های عمومی مناطق با رنگ‌بندی نارنجی کرونایی فراهم شد.
 دوست فاطمی‌ها بیان کرد: بر این اساس، از امروز شنبه ۸ خردادماه کتابخانه‌های عمومی استان یزد که در مناطق نارنجی قرار دارند، براساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و شیوه‌های ابلاغی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی، به ارائه خدمات امانت منابع می‌پردازند و تنها سالن‌های مطالعه تعطیل است.

به جز در شهر‌ها و مناطق با سطح هشدار قرمز که کتابخانه‌های عمومی تنها به ارائه خدمات مجازی می‌پردازند، کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در مناطق نارنجی، زرد و آبی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ارائه خدمات حضوری به اعضا می‌پردازند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.