مدیر سلامت بهداشت محیط وکار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با بازرسی از مکان‌های عمومی در یک هفته ۲۷مکان عمومی در استان پلمب شد.

لیدا رفعتی مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: با بازرسی از مکان‌های عمومی در یک هفته ۲۷ مکان عمومی در استان پلمب شد و  ۵۶ مکان عمومی متخلف به مراجعه قضایی معرفی شد.

او افزود: ۸خواربارفروشی، ۳ رستوران، ۹ سایر مراکز و مکان‌های عمومی و ۷ نانوایی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

رفعتی تصریح کرد: در یک هفته ۴هزار و ۹۶۳ بازرسی از مکان‌های عمومی در استان انجام شده است و این بازرسی‌ها از ۸صبح تا ۸ شب در دونوبت صبح و عصر هر هفته انجام می‌شود.

مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در بازرسی‌های انجام شده۵۶۶ نفر به علت رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رفعتی با بیان اینکه ۷۲درصد از متصدیان مکان‌های عمومی از ماسک استفاده می‌کردند و ۵۵درصد این مکان‌ها فاصله گذاری اجتماعی و۵۰درصد موارد تهویه رعایت شده بود گفت: این بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و سامانه ۱۶۹ به منظور ثبت و پیگیری شکایت مردمی همه روزه فعال است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار