رئیس پلیس اسدآباد گفت: برخی خانواده‌ها موتورسیکلت خود را در اختیار کودکان قرار می‌دهند که این نشان دهنده بی توجهی آنان به سلامت فرزندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ یاری,رئیس پلیس شهرستان اسدآباد گفت: برخی خانواده‌ها موتورسیکلت خود را در اختیار کودکان ده ساله قرار می‌دهند که این نشان دهنده بی توجهی آنان به سلامت فرزندان است.

او همچنین از ادامه طرح‌های پلیس در مقابله با موتورسواران متخلف خبر داد و گفت:ارشاد موتورسواران متخلف که بیشتر نوجوان هستند هدف اصلی ما است  و در این بین از خانواده ها انتظار داریم فرزندان خود را کنترل کنند تا مبادا خدای ناکرده حادثه ی تلخ مادی،معنوی رخ دهد.

رئیس پلیس اسدآباد ضمن انتقاد از برخی والدین گفت:متاسفانه گاهی مشاهده می شود موتور که وسیله رفع کارهای ضروری است به صورت شبانه روزی در اختیار بچه ده ساله قرار دارد که این اتفاق بی توجهی برخی پدران و مادران در کنترل فرزندان را نشان می دهد.

سرهنگ یاری در ادامه از ادامه انسداد برخی مسیرها برای کنترل همه گیری کرونا خبر داد و افزود: با توجه به ادامه شیوع کرونا، پلیس کماکان در مبادی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا مستقر است.

او درباره وضعیت بازار نیز گفت:تا روز ۲۰ فروردین و با همکاری اصناف،صمت و پلیس اماکن ۵ هزار و ۴۳۲ بازرسی  انجام شد و ،۷۸ واحد متخلف پلمب  شد و  سه نانوایی و ۲۵ کسبه متخلف هم به تعزیرات معرفی شدند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.