فرماندار باغملک گفت: یک حلقه چاه آبرسانی استیجاری برای آبرسانی به روستای بارانگرد و رفع مشکل آن‌ها وارد مدار شده است.

محمد نجاتی فرماندار باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تکذیب مسدود شدن جاده از سوی اهالی روستای بارانگرد از توابع این شهرستان گفت: آب مورد نیاز روستا از طریق یک حلقه چاه تامین می‌شد که هم اکنون با وقوع خشکسالی، این چاه نیز خشک شده است.

او افزود: اهالی روستا به نشانه اعتراض اقدام به تجمع در حاشیه جاده کرده بودند که با صحبت کردن و اقناع آن‌ها تجمع آن‌ها پایان یافت و هم اکنون آبرسانی به آن‌ها در حال انجام است.

نجاتی درخصوص نحوه رفع مشکل آبرسانی به این روستا اظهار داشت: در حال حاضر یک حلقه چاه کشاورزی وارد مدار شده و به صورت نوبتی آبرسانی انجام و مشکل موقتا رفع شده است، اما پیگیری‌ها برای رفع کامل آبرسانی در حال انجام است.

طی روز‌های اخیر فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اعتراض و تجمع اهالی روستای بارانگرد باغملک و مسدود کردن جاده از سوی آن‌ها به منظور تامین آب دست به دست می‌شود که فرمانداری موضوع انسداد جاده و اغتشاش را تکذیب کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
چجوری موضوع مسدود کردن جاده رو تکذیب کرده؟؟؟ خودتونو مسخره می کنید یا مردمو؟؟؟ آن هم در حالی که فیلمش همه جا هست... چقدر مسخره