سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر از افزایش ۱۰ درصدی تعداد شعب اخذ رای و تعیین ۱۶۰ مکان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط کرونایی خبر داد.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تعداد شعب اخذ رای در شهرستان نسبت به دوره قبل ۱۰ درصد افزایش داشته و به ۱۶۰ شعبه رسیده و بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده، با این افزایش مشکلات در رابطه با ازدحام جمعیت حل خواهد شد.

او افزود: در حوزه تامین نیروی انسانی شعب و ستاد، با کمک ادارات، نهاد‌ها و صنایع سطح شهرستان، نیرو‌ها مشخص و کادر‌ها بسته شده است، همچنین با توجه به اینکه عمده شعب انتخاباتی در بندر ماهشهر در مدارس تشکیل می‌شود در حال برطرف کردن مشکلات مدارس هستیم.

بندری اظهار داشت: ۲۳۴ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر ثبت نام کردند که مجموع آن نسبت به دوره قبل افزایش یافته و با بررسی صلاحیت نامزدها، ۱۹۷ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان تأیید و نامزد شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر هستند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر بیان کرد: ۲۴۷ نفر نیز در انتخابات شورای اسلامی روستا داوطلب شده‌اند که آمار خوبی در سطح استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.