معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان از برخورد پلیس با دارندگان دستگاه‌های «رمز ارز» خبر داد و گفت: در دو ماهه امسال ۳ هزارو ۲۰۰ دستگاه ماینر کشف شده که نشان دهنده استفاده بیشتر از این دستگاه‌هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات و برخورد جدی پلیس با دارندگان دستگاه‌های پر مصرف رمز ارز و استخراج بیت کوین، گفت: در گذشته ماینر‌ها بیشتر در خارج از شهر‌ها نصب می‌شدند، ولی اخیرا به داخل شهر‌ها هم راه یافتند و هنگام اتصال به دلیل نوساناتی که ایجاد می‌کنند باعث ایجاد خساراتی به وسایل برقی مصرف کنندگان می‌شود.

او افزود: بنابراین مانند سایر مسائل انتظامی که وجود دارد از طرق مختلف از جمله سامانه ۱۱۰ و مراجعات حضوری این موضوع نیز به نیروی انتظامی گزارش می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس عملیات انتظامی با دارندگان دستگاه‌های رمز ارز را انجام می‌دهد، گفت: از طرفی اداره برق با رصدی که در میزان مصرف مشترکان دارد همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارد و کشفیات بسیاری را انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: وقتی آمار‌های دو ماهه امسال با سال گذشته مقایسه می‌شود مجموع کشفیات ماینر‌ها در سال گذشته حدود ۷ هزار و ۱۵۰ دستگاه و امسال تا امروز ۳۲۰۰ دستگاه کشفیات نیروی انتظامی بوده است.

کریمی تصریح کرد: این آمار‌ها نشان دهنده رشد بیش از ۵۰ درصد کشفیات ماینر‌ها بوده و به همین نسبت استفاده از این دستگاه‌ها هم بیشتر شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.