خیز سونی برای تصاحب سهم بیشتر در بازار دیجیتال

شنیده ها حاکی از این است که شرکت سونی می خواهد مخاطبین خود را به ۱ میلیارد نفر برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، به نظر شما آیا سونی می‌تواند مانند گذشته قادر به نوآوری باشد یا خیر؟ پاسخ مدیرعامل سونی این است که "سونی با قدرت خلاقیت و فناوری، جهان را با احساسات پر خواهد کرد. "

این سخنان کنیچیرو یوشیدا مدیر عامل شرکت سونی است، زیرا این شرکت می‌خواهد برنامه‌های خود را به سرمایه گذاران ارائه دهد و اقداماتش مانند معاملات اخیر خود را با دیزنی و نتفلیکس و همچنین کمبود پلی استیشن ۵ توضیح دهد. هدف این شرکت در حال حاضر، افزایش حجم جامعه‌ای است که مستقیما از طریق دستگاه‌ها یا سرگرمی‌های مختلف به سونی متصل هستند. سونی می‌خواهد آمار مخاطبین خود را از ۱۶۰ میلیون نفر به ۱ میلیارد نفر برساند.

سونی علی‌رغم کمبود قطعات نیمه هادی، می‌خواهد تا جایی که امکان دارد دستگاه‌های پلی استیشن ۵ بیشتری را بفروشد، چون انتظار دارد فروش امسالش بیش از ۱۴.۸ میلیون PS۴ فروخته شده در سال بعد از عرضه کنسول باشد.

خیز سونی برای تصاحب سهم بیشتر در بازار دیجیتال

برنامه سونی برای افزایش تعامل در شبکه PlayStation

یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد، جاه طلبی‌ها و بازی‌های مشترک سونی است. این شرکت با اشاره به معامله با استودیوی Jade Raymond Haven، اظهار داشت که به دنبال افزایش تعامل در شبکه PlayStation است و می‌خواهد این کار را با تقویت سرویس بازی ابری Cloud PlayStation Now انجام دهد.

سونی قصد دارد به منظور افزایش ارائه نرم افزار، علاوه بر سرمایه گذاری در استودیو‌های داخلی خود، به سرمایه گذاری یا همکاری با استودیو‌های خارجی نیز بپردازد.

شایان ذکر است PS Now اخیراً وضوح پخش جریانی خود را از ۷۲۰p به ۱۰۸۰p ارتقا داده است. سونی توضیح داد که ۲۰ میلیارد ین (حدود ۱۸۴ میلیون دلار) برای "افزایش هزینه‌های توسعه، پرسنل و سایر هزینه‌ها در استودیو‌های داخلی" هزینه خواهد کرد.

البته طبق شنیده‌ها این همه ماجرا نیست، چون یک سیستم PS VR به روز شده برای PS۵ در راه است و سونی به سرمایه گذاران گفته که Sony AI و SIE به طور مشترک در حال توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی (AI) هستند که می‌تواند تجربیات بازی را غنی‌تر و لذت بخش‌تر کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار