مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه خاموشی‌های اعمال شده در استان کرمانشاه کمتر از دیگر استان‌های کشور است،گفت : طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برق هر منطقه کرمانشاه حداکثر ۲ ساعت قطع می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت : با توجه به اعمال اینکه خاموشی‌های روز‌های گذشته مشکلاتی را برای هم‌استانی‌ها به دنبال داشته در تلاش هستیم تا این خاموشی‌ها را مدیریت کنیم به حداقل برسانیم.

او با اشاره به قطع مکرر برق طی دیروز در برخی از محلات کرمانشاه، گفت : دیروز طبق جدول خاموشی برق برخی محلات در زمان مشخص شده قطع شد، اما به دلیل وزش باد شدید و قطع درختان و اتصالی ایجاد شده مجددا برق برای یکی دو ساعت دیگر قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: جدول خاموشی‌ها در سایت شرکت توزیع برق استان، اپلیکیشن برق من، برخی رسانه‌ها و فضای مجازی بارگذاری شده است.

او با بیان اینکه خاموشی‌های اعمال شده در استان کرمانشاه کمتر از دیگر استان‌های کشور است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برق هر منطقه کرمانشاه حداکثر ۲ ساعت قطع می‌شود.

مرآتی گفت: امسال تابستان خیلی سختی را داریم، و مردم باید حتما مدیریت مصرف داشته باشند و در ساعات پیک مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.