معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: جایزه ملی «جوان نوآور ماندگار» به علی بهار شاهی، دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان بیرجند اعطا شد.

موهبتی معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت:  جشنواره جوان نوآور ماندگار با هدف معرفی جوانان نوآور سراسر کشور برگزار شد.

او افزود: این جشنواره با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و به همت دانشگاه آزاد اسلامی در تالار وحدت برگزار و از ۲۰ جوان نوآور ماندگار ایران تقدیر شد.

موهبتی با بیان اینکه خلاقیت و توان جوانان راهگشای بسیاری از مسائل بشری امروز است، اظهار کرد: جایزه «جوان نوآور ماندگار» در نخستین سال برگزاری جریان ساز، حامی خلاقیت و نوآوری اجتماعی در راستای توسعه پایدار کشور است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه خوشبختانه طرح نوآورانه علی بهارشاهی دبیر کانون هلال احمر دانشگاه فرهنگیان با عنوان «چلچراغ» رتبه برتر این جشنواره را به خود اختصاص داده است، گفت‌: در راستای اجرای این طرح با همکاری موسسه پیشگامان طلوع علم تصمیم براین شد سرپرستی ۴۰ دانش آموز نیازمند در شهرستان بیرجند به مدت محدود به ۴۰ دانشجو معلم تحت عنوان فرزند معنوی واگذار شود.

او با اشاره به اینکه در این طرح دانش آموزان نیازمند توسط دهیاری‌ها و آموزش و پرورش شناسایی و  به  معلمان معرفی شدند، تصریح کرد: در ادامه با کمک دهیاری و شورای روستا مکان مناسب برای تدریس خصوصی دانش آموزان در اختیار اعضای کانون قرار گرفت.

موهبتی ادامه داد: اجرای این طرح از روستای حسین آباد سادات بیرجند آغاز شده و با توجه به استقبال خوب اهالی تلاش داریم اجرای آن در تمام طول سال استمرار یابد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار