مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هلال احمر استان نقش ویژه ای در مبارزه با ویروس کرونا داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در  گفت و گوی ویژه خبری شبکه خاوران گفت: حضور نیروهای جوان و داوطلب هلال احمر در تعطیلات نوروزی برای تب سنجی و آموزش مسافران نوروزی در مبادی وردی - خروجی و گلوگاه های شهری را می توان از جمله اولین اقدامات در بدو پیدایش بیماری کرونا دانست.

او افزود:اجرای نذر سلامت، طرح ناظران و آمران سلامت، طرح غم گساران جوان،آموزش مراقبت های بهداشتی ،توزیع ماسک و همچنین تجهیز بانک امانات توسط خیرین ک ۱۸ قلم ازجمله ویلچر،واکر و سایر لوازم پزشکی بوده ازجمله این اقدامات است.

رضایی بیان کرد: خانه‌ های هلال خط مقدم ماموریت‌ های هلال احمر هستند و مردم با دیدن فعالیت نیرو‌های هلال احمر در این مراکز در دورترین مناطق، امیدوار‌تر می‌شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در این خانه های هلال که در روستاها راه اندازی می شوند نیروهای دواطلب آموزش می ببینند و در موقع حوادث به کمک مردم می شتابند.

او افزود: جمعیت هلال احمر استان در وضعیت خوبی در مقایسه باسایر استان ها قرار دارد.

رتبه اول کشور در جذب نیروی داوطلب

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دربحث تعداد پایگاه های امداد جاده ای مقام چهارم کشور را دارا هستیم که این پایگاه ها با تجهیزات و امکانات در جاده ها مستقر و آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

اوافزود: امسال همچنین در بحث جذب جوانان دواطلب به هلال احمر در مقام اول قرارداریم که نشان دهنده ی پویایی جمعیت هلال احمر استان است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار