مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع دو هزار و ۴۰۲ بسته غذایی در قالب طرح همای رحمت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ماه مبارک رمضان امسال، دو هزار و ۴۰۲ بسته غذایی میان افراد نیازمند در سطح استان توزیع شده است.

او افزود: طرح همای رحمت از چند سال پیش در ایام ماه رمضان با هدف رسیدگی به نیازمندان و دستگیری از فقرا به اجرا درآمده است.

رضایی عنوان کرد: طرح همای رحمت ویژه ایام ماه مبارک رمضان است که در این ماه داوطلبان هلال احمر با تهیه و بسته بندی اقلام غذایی، آن‌ها را بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در ماه رمضان امسال در مجموع ۱۸ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال اعتبار جهت ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان هزینه شده است.

او با بیان اینکه ارزش ریالی بسته‌های معیشتی بیش از ۹ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال بوده است، ادامه داد: در همین مدت ۴۴ هزار و ۳۵۵ پرس غذای گرم به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

رضایی با اشاره به تهیه و توزیع ۲۳۵ جفت کفش و ۱۱۰ ثوب البسه بین نیازمندان در نقاط محروم استان، اظهار کرد: بیش از ۲۶۰ میلیون ریال اعتبار نیز در این جهت هزینه شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.