فرماندار لاهیجان گفت: ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در ۳ بیمارستان این شهرستان بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یونس محمودی، فرماندار لاهیجان در پنجاه و چهارمین جلسه ستاد مدیریت کرونا در این شهرستان با قدردانی از تلاش اعضای این ستاد به ویژه کادر بهداشت و درمان گفت: در ۱۰ روز گذشته از ۹۶۷ تست PCR و تست سریع کرونا از افراد مشکوک در لاهیجان جواب ۲۱۷ مورد مثبت اعلام شده است.

او تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در ۳ بیمارستان لاهیجان بستری هستند را ۴۳ نفر اعلام کرد و افزود: امیدواریم با تسریع در تزریق واکسن در این شهرستان شاهد قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و در نتیجه سفید شدن وضعیت باشیم.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار و ۶۱۵ دوز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است، اظهار داشت: ۱۰ هزار و ۴۵۹ نفر دوز اول واکسن و یک هزار و ۱۵۶ نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

محمودی به کاهش ۲۰ درصدی مبتلایان به کرونا در لاهیجان اشاره کرد و ادامه داد: پرهیز از عادی انگاری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان از عوامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس است.

او با اشاره به در پیش بودن انتخابات در ۲۸ خرداد تصریح کرد: هرگونه تجمع و برگزاری مراسم استقبال و سخنرانی برای کاندیدا‌های ریاست جمهوری و شورا‌های شهر در فضا‌های مسقف طبق قانون ممنوع است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.