رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۶ و ۵۶ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان حریق پژو پارس در مسیر سه راه تپه به سمت روبروی پمپ گاز اطلاع رسانی شد.

او علت حریق را اتصال برق سیم کشی موتور خودرو گزارش کرد و افزود: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند.

قنبری با اشاره به اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه در کوی بعثت اظهار کرد: منزل مسکونی ساعت ۱۳ و ۱۹ دقیقه در منطقه گلستان خیابان اسفند به علت اتصال برق کولر دچار حریق شد و آتش نشانان با ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار و دود ناشی از حریق را به وسیله دستگاه فن فشار مثبت تخلیه کردند، ضمن اینکه حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۵ و ۲۷ دقیقه در منطقه ملی راه با تلاش آتش نشانان مهار شد.

این مقام مسئول به اعزام ۳ دستگاه خودرو آتش نشانی ساعت ۱۹ و ۴۱ دقیقه به کارخانه تصفیه قند و شکر روبروی روستای دغاغله اشاره کرد و بیان داشت: بی احتیاطی در جوشکاری منجر به حریق علفزار اطراف مخازن مازوت شد و آتش نشانان حریق را اطفا و با خنک سازی مخازن از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

او با اشاره به تصادف خودرو پراید و سمند ساعت ۱۹ و ۳۳ دقیقه در مسیر ابتدای پل مدافعان تصریح کرد: این حادثه منجر به واژگونی خودرو سمند شد و یک زن ۲۷ ساله و کودک سه ساله از سرنشینان خودرو سمند مصدوم درون اتاقک خودرو گرفتار شدند که با شجاعت آتش نشانان با ابزار نجات از داخل اتاقک خودور خارج و برای مداوا به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

قنبری مهار حریق ساختمان متروکه ساعت ۲۲ و ۵۸ دقیقه در اتوبان آیت اله بهبهانی روبروی ترمینال آبادان را از عملیات‌های انجام شده از سوی آتش نشانان عنوان کرد و ادامه داد: اطفای حریق پراید ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه در انتهای کمربندی اهواز بعد از زیر پل پنجم به علت نشت گاز سی ان جی و مهار حریق نیزار ساعت ۲۳ و ۴۷ دقیقه در مسیر بلوار ساحلی زیر پل پنجم را از دیگر عملیات‌های انجام شده به شمار می‌روند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان گفت: غواصان سازمان جسد شناور یک مرد را از رودخانه کارون بعد از روستای ام الطمیر خارج کردند و در عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیان آباد، امام شرقی، کوی طالقانی و عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه زیتون کارمندی خیابان فیاض ۹ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.