رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز را ۲۰ مورد عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۲۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۳ و ۴۷ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان واژگونی پژو پارس در مسیر فاز ۵ پادادشهر بلوار هاتف اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه راننده که به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو مصدوم شده بود و به منظور مداوا به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد، افزود: مهار آتش سوزی واحد مسکونی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان فروغ که به علت اتصال برق تهویه انبار رخ داده بود، اجرایی شد.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان اطفای حریق منازل مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان بوعلی، در منطقه اسلام آباد شرقی خیابان ۱۳ فرعی به علت اتصال برق محافظ یخچال و آتش سوزی حریق منزل ویلایی در منطقه کمپلو خیابان نوشین بین سروش و باهنر را که به علت اتصال سیم کشی برق انبار رخ داده بود، انجام شد، ادامه داد: آتش نشانان حریق پژو ساعت در مسیر سه راه خرمشهر به سمت سه راه سوسنگرد را مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: همچنین اطفای حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه سه راه باهنر منازل زمین شهری و در کیانپارس خیابان ۵ غربی، اطفای حریق ساختمانه‌ای متروکه در منطقه امانیه نبش خیابان عارف، در منطقه کوی ملت خیابان پاستور، در شهرک اهواز خیابان میثم ۲، حریق منازل مسکونی در منطقه صد دستگاه خیابان ۲ ترابری، در خیابان ۹ فاز ۲ پادادشهر به علت نشت گاز پیک نیک و آتش سوزی پراید در کوی سلطانمنش انجام شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اطفای حریق منزل مسکونی در منطقه لشکر آباد خیابان ابومسلم با تلاش آتش نشانان بیان کرد: همچنین آتش نشانان با اعزام به بلوار ساحلی شرقی نبش بیمارستان امام (ره) شعله‌های حریق نیزار را که مانع وضوح دید خودرو‌های عبوری شده بود را مهار کردند، ضمن اینکه نجات محبوسین در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه ۲۴ متری و خیابان اصلی کوی سعدی انجام و ۴ شهروند نجات یافتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.