فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: برگزاری انتخابات، جلوه عملی تحقق مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر  در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد انتخابات خرمشهر ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس وعملیات بیت المقدس گفت: برگزاری انتخابات، جلوه عملی تحقق مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: با هم فکری و هم افزایی ارکان اجرایی و نظارتی انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و مشارکت حداکثری مردم ولایت مدار شهرستان خرمشهردر پای صندوق های رای باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های هیات اجرایی ، نظارت و بازرسی تصریح کرد: یکی از ارکان مهم انتخابات مسئله امنیت است که بحمدالله با هوشیاری نیروهای امنیتی شاهد یک امنیت پایدار و تضمین شده در شهرستان هستیم.

او با بیان اینکه درانتخابات گذشته شهرستان خرمشهر پایلوت برگزاری انتخابات الکترونیکی بود افزود: بدلیل محدودیت هایی که در دستگاههای الکترونیکی وجود دارد ما برای برگزاری انتخابات غیرالکترونیکی برنامه ریزی کرده ایم و تاکنون 128 دستگاه احرازهویت برای آپدیت شدن به مرکز استان ارسال شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: در حوزه فناوری  120 نفر کاربر برای شعب اخذ رای پیش بینی شده که در هر شعبه یک نفرکاربر برای دستگاه احراز هویت در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر 110 شعبه اخذ رای در نظر گرفته است که 92 شعبه ثابت و 18 شعبه سیار می باشد که 63 شعبه ثابت در مدارس ،20 شعبه در مساجد و حسینیه ها و 9 شعبه در ادارات دولتی مستقر خواهند شد.

او با اشاره به انتخاب اعضای هیات اجرایی که از معتمدین شهرستان وافرادی متعهد و انقلابی هستند گفت : در جلساتی که با اعضای هیات اجرایی داشتیم ابعاد انتخاباتی را تبیین و بر رعایت اصل بی طرفی ، قانون مداری و اجرای مر قانون تاکید نمودم .

حیدری ادامه داد: به حمدلله عزیزان هیات اجرایی در بررسی صلاحیت داوطلبین با توجه به داشتن شناخت کافی و براساس اصل بی طرفی و رعایت انصاف و تقوا اظهار نظر کرده اند.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: در مجموع پس از بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی، نظارت شهرستان و نظارت استان  138 نفر از داوطلبین  تایید صلاحیت شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.