فرماندار ویژه آبادان گفت: در این شهرستان و روستا‌های آن نزدیک به ۷۰۰ داوطلب برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا ثبت نام، کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در نشست با اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات ۱۴۰۰ ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس گفت: نفسی که در ایران می‌کشیم تماماً مدیون خون شهدا و همه نیروی مقاومتی است که تا این لحظه پای آرمان‌های انقلاب و امام راحل ایستاده و در مقابل یاوه گویی‌های استکبار جهانی مقاومت می‌کند.

او با تشریح وضعیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آبادان افزود:در شهرستان آبادان و روستا‌های آن نزدیک به ۷۰۰ نفر داوطلب تاکنون برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد: از تمام زحمات هیئت‌های اجرایی هیئت نظارت شهرستان آبادان که افرادی مومن متعهد و انقلابی هستند قدردانی می‌کنم.

موسوی افزود: در مجموع ستاد انتخابات شهرستان آبادان ۱۷۸ شعبه اخذ رای وجود دارد که ۱۳۷ شعبه مربوط به آبادان و بخش مرکزی و ۴۱ شعبه مربوط به بخش اروندکنار است.

او ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان شاهد حضور یکپارچه آحاد مردم در پای صندوق‌های قلب و ایجاد حماسه‌ای دیگر در روز ۲۸ خرداد باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.