زین العابدین موسوی گفت:برای تبلیغات انتخاباتی هیچ مجوزی در سالن ها و مکان های بسته و مسقف داده نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان به صورت ویدیو کنفرانس با استاندار خوزستان برگزار شد گفت: برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها هیچ مجوزی در سالن ها و مکان های بسته و مسقف داده نمی شوند و کاندیداها تنها مجاز به تبلیغات در فضاهای باز هستند.

او افزود: اگر کاندیدایی چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه شورای شهر قصد برگزاری میتینگ یا جلسات انتخاباتی را دارد از همین الان رزرو مکانهای مسقف را جدأ از دستور کار خود خارج کنند.

موسوی گفت: تجمعات صرفا در سالن های ورزشی روباز و با ظرفیت فقط ۳۰ درصد مکان انجام می شود.

او تصریح کرد: اگر کاندیدایی قصد برگزاری نشست یا میتینگ را دارد ابتدا باید  به صورت کتبی به فرمانداری معرفی نماید و بهداشت باید هم آن مکان را تایید نماید و هم بر فاصله ۲متری شرکت کنندگان نظارت کند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: بنابراین هرگونه تجمع غیر قانونی است مگر شرایط مذکور را داشته باشد. لذا هرگونه تجمع انتخاباتی یا هر تجمع مشابه در مساجد و حسینیه ها و تکایا ممنوع است.

موسوی افزود: ما مصمم هستیم کوچکترین تخلفات را در دستگاه قضا مطرح نماییم لذا به همین منظور شعبات ویژه تخلفات انتخاباتی در دادسراها تشکیل شد و با متخلفین جدأ برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.