فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت:شهرستان خرمشهر از لحاظ نیروی انسانی و کادر فنی جهت برگزاری انتخابات ،از آمادگی کامل برخوردار است.

حیدری فرماندار ویژه  شهرستان خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،با بیان اینکه تبلیغات  نامزد های انتخاباتی تا یک روز پیش از انتخابات ادامه خواهد داشت، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزد‌ها به مراجع ذی ربط اطلاع دهند.

او  افزود: تمهیدات لازم بر اساس دستورات بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برای انتخابات ۱۴۰۰ از جمله افزایش شمار شعبه‌ها در نظر گرفته شده است.

حیدری ادامه داد: از همه داوطلبان مجدانه تقاضا می‌شود، با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا برای ثبت اعتراضات به فرمانداری‌های مستقر در شهرستان حوزه انتخابیه خود و یا هیات‌های عالی نظارت استان مراجعه کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور به کلیه اعتراضات طبق قانون و با اولویت رسیدگی خواهد کرد.

فرماندار خرمشهر درخصوص برگزاری انتخابات الکترونیک در این شهرستان تصریح کرد:انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در صورت موافقت نهایی هیئت عالی نظارت و ستاد انتخابات وزارت کشور، به صورت الکترونیکی در شهرستان خرمشهر برگزار خواهدشد .

او درپایان اظهار کرد:درصورتی که این موافقت و هماهنگی به نتیجه برسد به اطلاع مردم خواهیم رساند و آمادگی لازم به لحاظ نیروی انسانی و کادر فنی وجود دارد و فقط منتظر موافقت نهایی هیئت عالی نظارت و ستاد انتخابات وزارت کشور در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.