استاندار اصفهان گفت: همه تلاش ما بر این است که شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های رأی‌گیری، به خصوص انتخابات شورا‌های شهر و روستا رعایت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه نباید به زودی به پیک پنجم کرونا برسیم گفت: تعداد بیماران بستری و موارد فوتی از کرونا رو به کاهش است، اما در خصوص انتخابات شورا‌های شهر و روستا که به طور معمول در مکان‌های مسقف انجام می‌شود نگران هستیم.

او افزود: در زمینه انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان نگرانی خاصی نداریم، زیرا کمیته‌های نظارت تشکیل و مصوبات آن‌ها لحاظ شده‌است.

حجت‌الله غلامی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع جلسه امروز دستورالعمل بهداشتی انتخابات است گفت: مبنای این دستورالعمل طرح مدیریت هوشمند می‌باشد که محدودیت پنج‌گانه برای رنگ‌بندی مختلف در زمان رأی‌گیری در انتخابات است.

او با بیان اینکه هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان‌های سرپوشیده ممنوع است، گفت: این تجمع‌ها تنها در فضا‌های باز، ورزشگاه‌ها، حیاط مدارس و مراکز آموزش عالی باید برگزار شود.

غلامی تصریح کرد: رعایت دقیق دستورالعمل‌ها به این‌صورت است که برای هر نفر ۸متر فاصله یا اختصاص ۳۰درصد از فضا به رأی‌دهندگان در نظر گرفته‌شود.


سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان ادامه داد: برای ورود و خروج به حوزه‌های اخذ رأی مسئولان برگزاری مراسم مؤظف به کنترل تجمع هستند.


او با بیان اینکه بیشتر فضای تبلیغات و گفتگو توسط صداوسیما پوشش داده‌شود تصریح کرد: کمیته‌ای متشکل از فرمانداری، بهداشت و درمان نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و دادستانی تشکیل می‌شود که این موارد را مدیریت خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
بعد انتخابات میره بالا ؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
نزدیک انتخابات کرونا رو به کاهش است؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
آروم بگیگییرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
انتخابات کسی کرونا نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
الکی؟؟
آخرین اخبار