ناصری از آغاز دوره آشنایی مربیان فناوری اطلاعات با دوره‌های بین‌المللی خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهره ناصری معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات از آغاز دوره‌ای خبر داد که بر اثر همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) شکل گرفته است.

به گفته وی، هدف از برگزاری این دوره آموزش و تربیت منتور (مربی)‌های حوزه فناوری اطلاعات به منظور برگزاری دوره‌های هدفمند، موفق، واقع‌گرایانه و مطابق با استاندارد‌های جهانی است.

وی در خصوص زمان و نحوه برگزاری این دوره که برای نخستین بار و به صورت مشترک توسط یونیدو و مرکز کارآفرینی اراسموس هلند (ECE) برگزار می‌شود، بیان کرد: ثبت نام در این دوره توسط درگاه سازمان فناوری اطلاعات ایران مورد فراخوان قرار گرفت که در پی آن حدود ۲۴۰ متقاضی اعلام آمادگی کردند و از میان آن‌ها ۳۰ نفر مورد احراز و انتخاب قرار گرفتند. این دوره‌ها به صورت سه روزه و آنلاین از دوشنبه این هفته تا چهارشنبه برگزار می‌شوند و شرکت در دوره و صدور مدرک به صورت رایگان است و سایر متقاضیان شرکت در این دوره نیز در لیست انتظار قرار می‌گیرند تا در دوره‌های بعدی حضور پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


تجربیات و جایگاه شغلی مرتبط در زمینه منتورینگ کارآفرینی، توانمندی زبان انگلیسی، اشتیاق برای کاربست آموخته‌ها در زیست‌بوم کارآفرینی ایران و انتقال تجربه به دیگران، تنوع جغرافیایی، جنسیتی و حوزه فعالیت، از جمله معیار‌های اولویت‌بندی شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار