سرهنگ عظیمی گفت: ورود غیربومی‌ها به شهر‌های قرمز و نارنجی، و خروج بومی‌ها از این شهر‌ها ممنوع بوده و رانندگان متخلف متحمل جریمه می‌شوند.

سرهنگ عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به ادامه ممنوعیت تردد خودروهای با پلاک غیر بومی به زنجان اشاره کرد و گفت: طرح کنترل ورود خودرو‌های غیربومی به زنجان همگام با سایر استان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی کشور همچنان ادامه دارد.

او با تأکید بر رعایت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در ورودی و خروجی شهر‌ها نسبت به اعمال محدودیت و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفان اقدام می کند.

سرهنگ عظیمی ادامه داد: در صورت عدم رعایت قانون منع تردد بین شهری و ثبت پلاک خودرو توسط دوربین های به کار گرفته شده در محورهای مواصلاتی استان زنجان پیامکی با مضمون مالک محترم خودرو به شماره انتظامی...، در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و محدودیت های عبوری ایجاد شده، تخلف تردد شما در محور قزوین_زنجان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ در ساعت ۱۷:۰۰ ثبت و در حال بررسی می باشد به شماره همراه مالکین وسایل نقلیه ارسال می شود.

او افزود:  پس از گذشت ۲۴ الی ۴۸ ساعت از ثبت تخلف و ارسال پیامک باانجام بررسی های لازم در خصوص وضعیت کرونایی شهر مقصد و مبلغ جریمه، نسبت به اعمال قانون راننده متخلف اقدام شده و مبلغ جریمه از طریق پیامک به شماره همراه مالک وسیله نقلیه ارسال می شود.

سرهنگ عظیمی بااشاره به اینکه مسافرانی که با نقض قانون منع تردد وارد شهر زنجان شده اند ۲۴ ساعت فرصت دارند تا زنجان را به مقصد استان مرجع ترک کنند، گفت: در غیر اینصورت پس از گذشت ۲۴ ساعت  مجددا مشمول پرداخت جریمه نقدی خواهند شد.

سرهنگ مظفری رئیس پلیس راهور استان زنجان  بابیان اینکه طرح محدودیت های تردد کرونایی از ابتدای آذرماه در استان زنجان به اجرا درآمده است، گفت: محدودیت‌های تردد شبانه که از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می شود همچنان به قوت خود باقی است و  با رانندگانی که نسبت به رعایت این مصوبه بی توجه باشند طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.