نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بر ایجاد انگیزه در جامعه برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر گفت: الگوی فتح خرمشهر باید در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، فردی و خانوادگی اجرایی و متمرکز شود.

او اضافه کرد: با توجه به پیش انتخابات پیش رو، باید با ایجاد انگیزه بین مردم،‌ راه را برای حضور پُرشور و گسترده در انتخابات فراهم کرد.

حجت‌الاسلام نکونام افزود: مردم با حضور در انتخابات سال‌جاری و انتخاب فردی اصلح، فتح خرمشهر دیگری را رقم می‌زنند.

او ادامه داد: روایت و تبیین خاطرات دوران دفاع مقدس همراه با بیان مشکلات، تلخی‌ها، شیرینی‌ها و دستاوردهای این دوران به عنوان یک ارزش باید برای نسل جوان بازگو شود.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: در تمامی حوادث رخ داده در طول دوران حکومت جمهوری اسلامی ایران باید ارزش‌ها را شناخت و راه را برای آینده کشور باز کرد.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: در جریان فتح خرمشهر، موجی از ارزش‌ها خودنمایی می‌کند که ایرانیان آن را به رخ جهانیان کشیده و با دست خالی بزرگ‌ترین و اعجاب‌آورترین کار را انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام نکونام تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران فتح قله‌ها یکی پس از دیگری است و در تمامی این مراحل،‌ خرمشهرهای مختلف در پیش بوده است و امید، اراده، عزم راسخ و تلاش برای رفع موانع نتوانست در فتح قله‎ها بازدارنده باشد.

او افزود: در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران هیچگاه نباید از موانع ترسید بلکه باید در تمامی عرصه‌ها با روحیه انقلابی و جهادی حرکت و از روزمرگی فاصله گرفت.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار