انتخابات، خیزشی برای فتح الفتوح مقاومت ملت در حصر مقاومت اقتصادی و شکست سد تحریم‌ها و فشار حداکثری به دشمنان نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مردم دزفول با مقاومت و ایثارگری جانانه در طول هشت سال دفاع مقدس دشمن را نا امید کردند و افتخار‌ها آفریدند.

مردم دزفول در طول هشت سال جنگ تحمیلی هرگز شهر را خالی نکردند و اجازه ندادند خالی کردن میدان مبارزه راهی برای نفوذ دشمن باشد.

یاد آن روز‌ها را گرامی می‌داریم، روز‌هایی که پیروزی خون بر شمشیر را دوباره به جهانیان به اثبات رساند.


بیشتر بخوانید


شهر دزفول در هشت سال جنگ تحمیلی مورد اصابت ۱۷۶ موشک دور برد فراگ و اسکاد بی قرار گرفت، هواپیما‌های دشمن ۴۸۹ بمب و راکت بر سر مردم بی دفاع شهر دزفول فرو ریختند و پنجهزار و ۸۲۱ گلوله توپ به نقاط مختلف این شهر اصابت کرد.

در این هشت سال ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی، تجاری، آموزشی و مذهبی بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد در دزفول خسارت دید. مردم دزفول در هشت سال جنگ نابرابر ۲ هزار و ۶۰۰ شهید، ۴۰۰ جانباز، ۴۵۲ آزاده و ۱۴۷ جاویدالاثر تقدیم کردند.

به پاس ایستادگی مردم دزفول در هشت جنگ تحمیلی این شهر به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی نامگذاری شد.

انتخابات فتح الفتوح مقاومت ملت است


پس از گذشت چند دهه از جنگ تحمیلی، هنوز هم رشادت‌ها و مقاومت مردم دزفول نقل مجالس بین المللی است و باعث شده مقاومت سرلوحه کار مسلمانان دیگر نقاط جهان قرار گیرد و برگ برنده آن‌ها در مقابله با استعمار باشد.

مقاومت فعال و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری  

پیروزی انقلاب اسلامی و طلوع خورشید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سقوط رژیم وابسته و بیگانه‌پرست پهلوی را رقم زد و دیری نپایید که این نظام نوپا به رغم زنجیره توطئه‌ها، فتنه‌آفرینی‌ها و بحران‌سازی‌های نظام سلطه و استکبار به ویژه شیطان بزرگ آمریکای تروریست و جنایتکار، با عبور موفق از امواج سهمگین تحرکات ضدانقلابی و تجزیه‌طلبانه و تروریستی و نیز جنگ تحمیلی هشت ساله، ظرفیت‌های بزرگ و منحصر به فرد خود را برای تبدیل شدن به الگوی کارآمد در اداره جامعه و حکومت در معرض دید جهانیان قرار داد.

انتخابات فتح الفتوح مقاومت ملت است


جمهوری اسلامی نه‌تنها اراده ملی ایرانیان در تعیین سرنوشت خود را رقم زد، بلکه «استقلال» و «آزادی» را نیز برای آنان به ارمغان آورد.

در پرتو الطاف خداوندی، انقلاب و نظام اسلامی به عنوان ترجمان اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) با شتاب حیرت‌انگیز خود بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان تابید، که بعد از قرن‌ها رنج و محنت، جلوه‌ای از وعده الهی را که فروپاشی سلطه و استکبار و استقرار حکومت مستضعفین را نوید می‌دهد، شاهد باشند.

ترسیم تصویر فتوحات دفاع مقدس و فتح آفرینی‌ها بر دیواره‌ها نه تنها خاطره انگیز که تقویت ساز سازندگی و ایستادگی است.

ضعف اسرائیل بیش از هر زمانی احساس می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده  ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به تحولات فلسطین اشغالی گفت: امروز امید جریان مقاومت بسیار بیشتر از قبل و ضعف اسرائیل بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

او تصریح کرد: مقاومت به‌زودی پیروز می‌شود و به آرمان‌های بلند اسلامی می‌رسد.

انتخابات فتح الفتوح مقاومت ملت است


فشار‌های اقتصادی دشمنان بیرونی و بی تدبیری‌های درونی زخم‌هایی بر تن ملت ایران زد، اما باز مردم سربلند و با نگاه به افق‌های دور دست به راه خود ادامه دادند.


شرکت در انتخابات نشانه مقاومت ملت در برابر فشار‌های اقتصادی و تحریم‌ها است

حضور و مشارکت مردم در انتخابات به دلیل اینکه رقابت ثبت شده و دارای شناسنامه است در اصل پایانی بر اندیشه زورگویانه جریان‌های استکبار جهانی است و نشان می‌دهد مقاومت مردم ایران در مقابل فشار‌های حداکثری به پیروزی رسید و ۲۸ خرداد پیروزی مقاومت مردم ایران در مقابل فشار‌های بین المللی دشمنان این ممکلت است.

دشمن امروز به گونه‌ای دیگر به کشورمان نگاه می‌کند و هر رای ما تیری به سوی دشمن است و مقاومت و حضور ما را نشان می‌دهد.

نظام مبتنی بر ولایت فقیه و مردم‌سالاری دینی، الگویی راستین و کارآمد برای اداره سعادتمندانه جوامع بشری معرفی و با تأکید بر ناکامی و شکست دائمی استکبار جهانی در برابر اقتدار، استحکام و حقانیت جمهوری اسلامی ایران است و تردیدی نیست آنچه در طوفان توطئه‌ها و تهدیدات جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان داخلی و خارجی توانسته است جمهوری اسلامی و ملت ایران را به سلامتی و سربلندی عبور دهد و پیش‌روندگی انقلاب اسلامی را سبب شود و هم‌اینک آن را الگوی جبهه مقاومت و جوامع حق‌طلب، سلطه‌گریز و استکبارستیز قرار داده و کارآمدی آن را تحکیم بخشد، «روحیه انقلابی»، «تفکربسیجی» و «عمل جهادی» در پرتو هدایت‌های ولایت مطلقه فقیه و رهبری الهی و دوراندیشانه حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) بوده است.

تردیدی نیست برای ملت عظیم الشان ایران با فراهم‌سازی بستر‌های تحقق شعار سال ۱۴۰۰ و راهبرد‌ها و گزاره‌های کلیدی پیام‌های مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و اهتمام جدی به تخطی‌ناپذیری سیاست اعلامی در موضوع برجام و نیز برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور و حداکثری ایرانیان در ۲۸ خردادماه، نقطه عطفی در تاریخ میهن اسلامی ثبت و روند آرمانی انقلاب اسلامی پرشتاب‌تر از گذشته تحکیم و با هوشمندی و هوشیاری ملی برابر تلاش‌های گسترده‌ی دشمنان برای ناامید کردن مردم از حضور در آزمون‌های بزرگ و تاریخ‌ساز فراروی، به فضل الهی عبور سرافرازانه و پیروزمند کشور از شرایط خطیر تاریخی امروز تضمین خواهد شد.

انتخابات فتح الفتوح مقاومت ملت است
ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی همواره در همه بزنگاه‌های مهم تاریخی از امنیت، آرامش و سلامت اجتماعی در سایه همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش‌های الهی و رهبری حکیم و الهی جمهوری اسلامی ایران صیانت کرده است و در سایه نظام برآمده از انقلاب اسلامی و در طول چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده و در هر انتخابات با حضور پرشکوه خود به دوست و دشمن نشان داده که از حرکت در مسیر مقاومت و استقامت بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار است و با نشاط اجتماعی بر استقرار جامعه اسلامی تاکید دارد.

بازنمایی مقاومت ملت، تکرار دوباره حماسه‌ای دیگر است

در شرایطی که به انتخابات خردادماه نزدیک می‌شویم؛ بازنمایی مقاومت ملت با تأسی از وحدتی که آزادسازی خرمشهر را پدید آورد بار دیگر اقتدار و عزت نظام اسلامی را به تصویر خواهد کشید.

وحدت، انسجام ملی و حضور حداکثری در انتخابات همان فتح الفتوح دیگرِ انقلاب اسلامی در آغاز گام دوم پس از شکست فشار حداکثری تحریم‌ها خواهد بود.

گرامیداشت روز مقاومت در آستانه انتخابات، خیزشی برای فتح الفتوح مقاومت ملت در حصر مقاومت اقتصادی و شکست سد تحریم‌ها و فشار حداکثری به دشمنان نظام جمهوری اسلامی استانتخابات فتح الفتوح مقاومت ملت است
 روزمقاومت فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار